A A+ A++

Facebook i Google wyświetlały w USA reklamy leku, który rzekomo powstrzymuje działanie tabletek wywołujących poronienie – wynika z raportu, o którym w środę pisze “The Guardian”, przygotowanego przez Center for Countering Digital Hate (CCDH), organizację pozarządową przeciwdziałającą nienawiści w sieci.

Według organizacji od stycznia ubiegłego roku Facebook wyświetlił reklamę leku 18,4 mln razy. Z kolei w Google po wpisaniu hasła “niechciana ciąża” albo “pigułka aborcyjna”, oferta tabletek pojawiała się w ponad czterech piątych wyników. CCDH oceniło, że giganci technologiczni mieli wkład w promowanie “niebezpiecznej, nieudowodnionej i nieetycznej procedury medycznej”.

“The Guardian” wyjaśnił, że środek zawiera du … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułSheriff sprawił sensację w debiucie w Lidze Mistrzów! Mistrz Mołdawii zadziwia
Następny artykułAge of Empires 4 z otwartymi testami dla wszystkich graczy. Twórcy zapraszają na testy serwerów