A A+ A++

Każdemu przedsiębiorcy zależy, by jego produkt był dobrze rozpoznawalny, atrakcyjny i widoczny na tle innych, konkurencyjnych artykułów, gdyż dzięki temu może wzrosnąć jego sprzedaż i tym samym zysk firmy. W eksponowaniu produktów firmy liczy się kreatywność, którą doceniają potencjalni klienci, a to z kolei wpływa na wzrost zainteresowania produktem i zyskiem z jego sprzedaży. Jak przykuć wzrok i ukierunkować atencję klienta? Poznaj ekspozytory, które są godne uwagi dla wyróżnienia konkretnego produktu czy usługi.

Standy reklamowe – moc stojącego nośnika reklamy

Standy reklamowe, stojaki promocyjne to rodzaj reklamy stojącej, która ma za zadanie przykuwać wzrok, zainteresowanie przypadkowych przechodniów oraz potencjalnych klientów – ten rodzaj reklamy może być umieszczony wewnątrz jak i na zewnątrz budynków.

Najprostszym standem są różnego rodzaju tzw. potykacze, które zapraszają na promocję najczęściej tuż przy wejściu do sklepu, galerii czy punktu obsługi klienta. Trudno przejść obok nich obojętnie, gdyż umieszczone na nich znaki towarowe bądź hasła reklamowe przemawiają do świadomości klienta i zachęcają go do zapoznania się z promowanym produktem czy usługą.

Stojaki na ulotki oraz potykacze stanowią pierwszą linię, która odpowiada za przyciągnięcie klientów i zachęcenie  do zapoznania się z oferowanymi produktami – ulotki, interesujące projekty graficzne produktów, foldery, broszury umieszczone na stojaku reklamowym potrafią skutecznie zdopingować klientów do sięgnięcia po druki reklamowe,
a tym samym skierować wprost do promowanych produktów.

Słupy reklamowe, billboardy, reklamy świetlne potrafią wyświetlić reklamę, produkt
w większym formacie, ale jeśli zależy nam na bardziej dyskretnej aczkolwiek skutecznej reklamie w witrynie sklepowej czy wystawie w galerii handlowej, to możemy sięgnąć po wyszukane reklamowe standy, ekspozytory stworzone specjalnie dla konkretnego produktu.

Stojaki reklamowe na zamówienie

Dobry producent standów w procesie projektowania i produkcji jest w stanie stworzyć niepowtarzalny stojak, który wymyślnym kształtem, formą potrafi dopasować się do promowanego produktu – kreatywność producentów jest w tej mierze przeogromna.

Liczy się tu innowacyjność, zaskoczenie, zaciekawienie, ponieważ  nie tylko promocyjny produkt przykuwa uwagę, ale również odpowiednio dobrane ekspozytory reklamowe, które mogą zachęcać do bliższego zapoznania się z zawartością sklepowej witryny.

Jeśli zależy nam na niepowtarzalności, to warto zainwestować w unikalne, wyprodukowane specjalnie dla nas stojaki reklamowe wprost od producenta.

Zobacz, jak wygląda to w praktyce! –   https://sip.krosno.pl/

Standy reklamowe – jak eksponować produkty

By standy reklamowe dobrze spełniały swoje zadanie powinny być trwałe, solidne, wytrzymałe, bezpieczne dla klientów i oczywiście atrakcyjne!

Dobry producent standów powinien posiadać własne zaplecze technologiczne, które zapewni wysokie standardy produkowanych stojaków, czyli własne maszyny do gięcia, cięcia, spawania, wycinania oraz wszelkie niezbędne urządzenia drukarskie, poligraficzne, by sprostać oczekiwaniom stawianym przez wymagających klientów.

Wysokiej jakości standy reklamowe mogą być bezpiecznie eksponowane, wszędzie tam, gdzie skupią wzrok przechodniów, czyli w ciągach komunikacyjnych pasaży handlowych,
na wystawach sklepowych, witrynach, wewnątrz punktów handlowych czy usługowych stanowiąc osobny regał promocyjny. Wykorzystanie standów jest praktycznie nieograniczone.

Pamiętajmy, aby standy były dobrze widoczne, oświetlone, i doskonale komponowały się
z wyposażeniem wnętrza lokalu, lub stanowiły krzykliwy akcent skupiający wzrok. Istotną kwestią jest też to, aby promocyjne artykuły dobrze widoczne i ułożone tak, by łatwo było po nie sięgnąć.

Stojaki reklamowe powinny na swojej konstrukcji posiadać znaki towarowe, logo firmy, hasła reklamowe tak, by utrwalić w świadomości konsumentów obraz konkretnej marki.

Podsumowanie

Aby wyeksponować swoje produkty na tle innych, warto sięgnąć po sprawdzony sposób zaprezentowania ich za pomocą standów reklamowych.

Ze względu na swoją różnorodność w wyglądzie, kształcie, formie, różnych wysokościach, stanowią doskonały nośnik reklamy, oraz doskonały sposób na zaakcentowanie unikalnych walorów proponowanych produktów, które wraz z odpowiednio dobranym standem stanowią świetny sposób na zaciekawienie klienta, przykucie jego uwagi i zachęcenie do zakupów.

Atrakcyjny stand reklamowy doskonale odnajdzie się nie tylko w pasażach handlowych czy sklepach, ale świetnie promuje również usługi i unikalne produkty w placówkach kultury, muzeach, bibliotekach, placówkach medycznych.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułProgram ICAP – wnioski do 30 września
Następny artykułZ ziemi egipskiej (01 września 2021) – Felieton Tomasza Olbratowskiego