Dawno nie słyszeliśmy żadnych wieści od Mundfish, rosyjskiego dewelopera stojącego za Atomic Heart. Ta pierwszoosobowa strzelanka z otwartym światem zachwyciła grafiką oraz atmosferą już od pierwszego zwiastuna. Nic więc dziwnego, że jest obecnie “na celowniku” wielu graczy. Pierwsze wieści o tym swoistym miksie Bioshocka z Falloutem otrzymaliśmy przed trzema laty i do chwili obecnej nie wiemy, kiedy można spodziewać się premiery owego tytułu. Wygląda jednak na to, że gra może być już za rogiem. Otóż na oficjalnym discordowym profilu Atomic Heart pojawiło się właśnie zaktualizowane FAQ. Zawarto w nim informacje o tym, iż gra jest obecnie w fazie “polerowania”.
Wygląda na to, że Atomic Heart może być już tuż tuż! Rosyjskie studio Mundfish potwierdziło, że gra jest właśnie na etapie polerowania.
Atomic Heart – nowe szczegóły dotyczące gameplay’u, jego długości oraz fabuły. Przypominamy też wymagania sprzętowe
Możemy tym samym wnioskować, że gra jest na ostatniej prostej i lada chwila pojawi się nieodległa data premiery (może nawet na tę jesień?). Jak informuje Mundfish, póki co twórcy chcą zachować jednak ostrożność – wolą nie zdradzać daty, dopóki nie są jej stuprocentowo pewni. Deweloperzy zauważają, że wielu twórców popełnia błąd, obiecując graczom nierealne terminy, które następnie w nieskończoność przekładają. Atomic Heart będzie więc wtedy… kiedy będzie. Na decyzję o premierze ma mieć wpływ chociażby fakt, że gra pojawi się w planie Xbox Game Pass. Trzeba więc dostosować harmonogram i dopełnić ostatnich warunków.
45 minut z Atomic Heart. To nie będzie typowy miks shootera z RPG
We wspomnianym wyżej FAQ pojawiły się także dodatkowe informacje. Np. o tym, że Atomic Heart będzie miało dwa zakończenia, mimo faktu iż fabuła będzie dość liniowa. Wszystko rozbijać ma się raczej o ważny wybór moralny, który zostanie postawiony przed graczem bliżej finału. Mundfish uspokaja również posiadaczy konsoli PlayStation 4, zapewniając że gra już teraz działa na konsoli z “dobrą, stabilną wydajnością”. Dowiedzieliśmy się również, że gameplay będzie zupełnie płynny (bez ekranów wczytywania), zaś DLC są rozważane, ale studio ma zająć się tą kwestią dopiero po premierze gry.
Źródło: Mundfish
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS