Od 3 sierpnia 2021 r. rozpoczyna się rekrutacja uzupełniająca skierowana do kandydatów niezakwalifikowanych do żadnej szkoły oraz kandydatów, którzy chcieliby zmienić szkołę, do której zostali przyporządkowani.
Rekrutacja uzupełniająca do szkół, dla których organem prowadzącym jest Powiat Piaseczyński odbywa się tradycyjnie papierowo, natomiast do szkół prowadzonych przez Miasto Stołeczne Warszawę odbywa się w systemie elektronicznym.
W związku z tym, kandydaci, którzy będą chcieli wziąć udział w rekrutacji do szkół warszawskich, logują się na swoje dotychczasowe konta, wypełniają wniosek (widząc szkoły warszawskie) i składają do szkoły I wyboru. Jeżeli kandydat chciałby przystąpić do rekrutacji do szkół prowadzonych przez Powiat Piaseczyński musi złożyć wniosek w formie papierowej w wybranej szkole, która dysponuje wolnymi miejscami.
W pliku poniżej znajduje się informacja o wolnych miejscach w poszczególnych klasach w szkołach prowadzonych przez Powiat.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS