A A+ A++

Firma oferuje mobilną aplikację, która pozwala chorym na zdalny kontakt z lekarzami i szybkie uzyskanie e-skierowania, e-zwolnienia czy e-recepty, bez konieczności czekania w kolejce albo na odległy termin. Jednocześnie medycy zyskują czas dla pacjentów, ponieważ Jutro Medical automatyzuje ich pracę w zakresie wypełniania dokumentacji medycznej czy wystawiania recept. Przychodnia oferuje swoje świadczenia w ramach Narodowego Funduszu Zdrowia, a więc jest dostępna dla wszystkich osób objętych państwowym ubezpieczeniem zdrowotnym.

– Tempo, w jakim po wybuchu pandemii przestawiliśmy się na telemedycynę, zmieniło całkowicie sposób korzystania z opieki medycznej. Ale rozwój technologii w medycynie to znacznie więcej niż zdalne konsultacje. Pacjenci przejęli inicjatywę i chcą mieć dużo większą kontrolę nad własnym zdrowiem – mówi Adam Janczewski, założyciel i szef Jutro Medical. – Dlatego chcemy ułożyć na nowo opiekę zdrowotną, tak by zaczynała się na długo przed wykryciem objawów. Naszą misją nie jest tylko zapewnienie pacjentom właściwego leczenia na czas, ale także profilaktyka i pomoc w wykrywaniu potencjalnych zagrożeń, zanim staną się palącymi problemami. Tworzymy opiekę zdrowotną przyszłości.

Inwestorzy wierzą w klinikę jutra

czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNiespodziewany głos przerwał program w TVP Info. Rachoń nagle: Dwa, dwa, dwa
Następny artykułMartyna Wojciechowska i Przemysław Kossakowski nie mają ze sobą kontaktu. Teraz wszystko jest jasne