A A+ A++

Santander Bank Polska ponownie zmaga się z awarią bankowości elektronicznej. Użytkownicy nie mają dostępu do serwisu transakcyjnego i bankowości mobilnej.

9 grudnia bank miał kłopoty techniczne trwające kilka godzin. Część klientów nie miała dostępu do bankowości internetowej oraz mobilnej, nie działały również płatności BLIK. 10 grudnia Santander Bank Polska ponownie jest niedostępny w sieci i na smartfonach.

Czytelnicy informują, że strona logowania do bankowości internetowej nie wczytuje się, a aplikacja mobilna nie pozwala na przejście etapu uwierzytelnienia. W bankowości mobilnej wyświetlany jest komunikat o braku możliwości połączenia z bankiem.

MK

Źródło:

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł12 grudnia: 70-lecie Biblioteki Publicznej Gminy Nowa Ruda
Następny artykułPentagon przewiduje sankcje za Nord Stream II