A A+ A++

PKN Orlen jako pierwszy w Polsce publikuje raport roczny za 2020 r. poświęcony działalności sponsoringowej. Publikacja zawiera szeroki opis wspieranych projektów, ich efektów oraz wypracowanych dobrych praktyk, dotyczących współpracy ze sportowcami, instytucjami kultury i partnerami społecznymi.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPamięci RAM i dyski SSD podrożały, ale to nie koniec. W trzecim kwartale czekają nas kolejne podwyżki cen układów DRAM i NAND
Następny artykułEkspert Orlenu: bezpieczeństwo energetyczne jednym z kryteriów wyboru partnera przy fuzji z Lotosem