A A+ A++

Program „Klient w centrum uwagi KAS” jest jednym z najważniejszych kierunków działań Krajowej Administracji Skarbowej. Jego celem jest ustawiczna praca nad podniesieniem jakości obsługi w KAS i poziomu zadowolenia klientów z obsługi w urzędach skarbowych. Dlatego bardzo cieszy nas fakt, że nasze starania są dostrzegane wśród podatników.

Przykładem są podziękowania kierowane do jednej z pracownic Urzędu Skarbowego w Zambrowie – Pani Elżbiety Grochowskiej, które dotarły do nas w ostatnich dniach od jednej z zadowolonych podatniczek. Poniżej ich treść:

„Katarzyna Wilimczyk
Naczelnik Urzędu Skarbowego w Zambrowie,

W imieniu własnym oraz mojego ojca i rodzeństwa pragnę przekazać wyrazy uznania dla Pani Elżbiety Grochowskiej, której postawa odzwierciedla ideę urzędu przyjaznego ludziom. Zwróciliśmy się do pani Elżbiety Grochowskiej po informację i wyjaśnienia  w sprawie deklaracji i zaświadczeń dotyczących dziedziczenia po naszej zmarłej mamie –  najpierw jako anonimowi rozmówcy telefoniczni, potem w czasie osobistej wizyty w Urzędzie. Uzyskaliśmy więcej niż się spodziewaliśmy- cierpliwość, empatia, przyjazne poinstruowanie, zachęcenie do stawiania pytań, zaskoczyły nas na tyle, że pragniemy wyrazić uznanie dla jakości  obsługi  naszej sprawy i serdecznie podziękować Pani Elżbiecie Grochowskiej.”

Źródło: Izba Administracji Skarbowej w Białymstoku

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułMiasta wojewódzkiego nie stać na monitoring
Następny artykułZwrot akcji ws. Jakuba Krzewiny. Jednak nie zostanie zdyskwalifikowany. “Anulowano naruszenie”