A A+ A++

Hybrid Allergy to nowy innowacyjny sposób targetowania i wykorzystania zewnętrznych danych w kampaniach digital, jakiego jeszcze w Polsce nie było. Jakie są jego możliwości i kto może zyskać na reklamie opartej o dane o alergenach środowiskowych?

Hybrid.ai jest prężnie rozwijającą się międzynarodową spółką adtechową, wchodzącą w skład holdingu, do którego należy także spółka VOX, Hybe.io, a także niedawno dołączony projekt MyFace.ar. Firma dostarcza rozwiązania mające na celu wsparcie w prowadzeniu, zarządzaniu i analizowaniu kampanii reklamowych w różnych kanałach, oferuje innowacyjne formaty reklamowe, a także metody targetowania.

Najnowszym rozwiązaniem oferowanym przez Hybrid.ai jest Hybrid Allergy, czyli możliwość targetowania reklam na konkretne regiony i miasta w Polsce ze względu na wystąpienie w powietrzu alergenów środowiskowych, jak pyłki drzew i traw, w tym m.in. pyłki leszczyny, olszy, brzozy, jesionu, dębu, pokrzywy, bylicy. Wykorzystywane dane pochodzą od zweryfikowanego dostawcy zewnętrznego, jednego z wiodących w Europie instytutów badawczych alergenów środowiskowych i zawierają informacje o tym, które alergeny, w jakim stężeniu i w jakich regionach obecnie występują. Co jest niezwykle istotne, aktualizowane są one codziennie.

Hybrid Allergy umożliwia targetowanie reklam zarówno na poziom natężenia wybranych pyłków, jak i na ogólny poziom występowania alergenów – poziomów tych jest 10. Narzędzie pozwala także dostosować intensywność wyświetlania się kampanii do zmieniającego się natężenia występowania alergenów. Cały proces jest w pełni zautomatyzowany – w ramach ekosystemu Hybrid.ai integrowane są dane o lokalizacji użytkownika z danymi o występowaniu alergenów, a dzięki wykorzystaniu DCO (dynamic creative optimization technology) kreacje reklamowe automatycznie dostosowują się do tego, jaki czynnik alergiczny i w jakim natężeniu występuje w regionie, w którym przebywa użytkownik. Wyświetlane kreacje mogą być zarówno rich mediowe, jak i w formie wideo.

Hybrid Allergy wchodzi w skład pakietu usług powiązanych z Hybrid Air – możliwością targetowania reklam na obszary w Polsce w zależności od występującego w nich poziomu zanieczyszczenia powietrza, a także Hybrid Weather – targetowaniem reklam na wszystkie warunki atmosferyczne włączając w to ciśnienie atmosferyczne. Rozwiązanie to skierowane jest nie tylko do branży farmaceutycznej i medycznej. Doskonale sprawdzi się także w przypadku firm z innych segmentów, których produkty kierowane są do alergików, jak chociażby branża FMCG (np. chusteczki higieniczne), RTV (np. oczyszczacze powietrza, odkurzacze dla alergików) czy motoryzacyjna (np. samochody z lepszym oczyszczaniem powietrza).

– Nasza autorska technologia Hybrid Allergy jako pierwsza w Polsce umożliwia prowadzenie w pełni zautomatyzowanych kampanii reklamowych w oparciu o dane o występowaniu alergenów środowiskowych. Jest to kolejne w naszym pakiecie produktów rozwiązanie pozwalające marketerom dotrzeć do swojej grupy docelowej w odpowiednim momencie, w którym może ona bardzo potrzebować danego produktu – mówi Adam Iwiński, CEO Poland Hybrid.ai.

Pierwszą w Polsce kampanią wykorzystującą Hybrid Allergy i w pełni zautomatyzowane targetowanie na alergeny środowiskowe jest kampania dla firmy Sandoz i marki Nasometin Control. Została ona przeprowadzona przez agencję Spark Foundry, będącą częścią grupy Publicis, we współpracy z Hybrid.ai.

Na potrzeby kampanii stworzonych zostało kilka kreacji przedstawiających różne alergeny środowiskowe. Gdy w danym regionie stężenie konkretnego alergenu przekracza 3 poziom, kreacje automatycznie wyświetlane są użytkownikom i dostosowują się do typu alergenu, pokazując również jego obecne stężenie.

 

 

– Nasometin Control to nowa, ale odważna marka, która lubi innowacyjne rozwiązania poprawiające efektywność prowadzonych działań reklamowych. Mamy szczęście mieć partnera, który podziela nasze upodobania i z którym wspólnie pracujemy nad wyzwaniami nowej rzeczywistości. To już kolejny projekt realizowany wspólnie ze Spark Foundry – po „Nasometin – rewolucja na alergię” kampanii nominowanej do nagrody Effie w kategorii Launch – w którym innowacyjne rozwiązania pozwalają nam na jeszcze bardziej precyzyjne docieranie do potencjalnych klientów – mówi Sylwia Królak, senior brand manager Sandoz.

Kampania dla marki Nasometin Control wystartowała z początkiem marca br. i potrwa aż do zakończenia tegorocznego sezonu pylenia.

Hybrid.ai stale rozwija swoje portfolio rozwiązań skupiających się na innowacyjnych możliwościach targetowania. W najbliższym czasie firma planuje wystartować z nowym narzędziem – Hybrid Flu. Więcej na temat Hybrid Allergy i oferowanych przez Hybrid.ai rozwiązań możecie dowiedzieć się ze strony hybrid.ai.

Artykuł powstał we współpracy z Hybrid.ai.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPosypały się mandaty dla kierowców TIR-ów
Następny artykułZdrowy kręgosłup a pilates. Czy pilates jest zdrowy dla kręgosłupa?