Jak zmienić Warszawę i Mazowsze do 2040 roku? Wybierzmy najlepsze pomysły dla stolicy i regionu.
Coraz więcej miast w zachodniej Europie (np. Marsylia, Tuluza, Wiedeń, Berlin, Monachium, Barcelona, Sewilla) wpuszcza tramwaje nawet na wąskie, tonące w zieleni ulice.
Za to w Warszawie do rangi niezwykłego problemu urasta ułożenie choć kawałka nowych torów. Linia na Gocław? Nie, bo po drodze ogródki działkowe (wiele porzuconych) i brak zgody na urządzenie parku linearnego. Odcinek tramwajowy za Tarchominem do Winnicy, jedyny, który udało się zacząć w naszym mieście w ostatnich latach, to nie tylko torowisko, lecz także dwie szerokie jezdnie donikąd, a jedna z nich rozryła wydmę porośniętą gęsto drzewami. I wreszcie planowana inwestycja na ul. Gagarina, której nieznane dotąd kulisy opisaliśmy w zeszłym tygodniu.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS