A A+ A++

„Ubrania bez ograniczeń” – tak brzmi hasło polskiej, rodzinnej marki Funwear, która tworzy odzież, by ułatwić ubieranie się osobom z niepełnosprawnościami.

To co szczególnie wyróżnia markę Funwear, to fakt, że swoje pomysły czerpią z doświadczeń życiowych. Syn założycieli brandu cierpi bowiem na Rdzeniowy Zanik Mięśni. 

– Od samego początku, gdy tylko dowiedzieliśmy się o chorobie Filipa, życie stawiało przed nami wiele wyzwań. Jednym z nich było znalezienie odpowiedniej odzieży, która łączyłaby ze sobą odpowiednie udogodnienia związane z takimi czynnościami jak ubieranie, czy rozbieranie z przyjaznym i nowoczesnym wyglądem – mówią założyciele Funwear. 

Gdy już po raz kolejny nie mogli znaleźć takowej na rynku, w ich głowach pojawił się pomysł, aby zacząć tworzyć ubrania, które będą jednocześnie funkcjonalne i wizualnie ładnie. 

Tak więc powstała marka Funwear, która – jak podkreślają jej twórcy – jest synonim jakości, dobrego designu, wolności i braku ograniczeń dla każdego, kto zechce z niej skorzystać. 

Ubrania marki przeznaczone są dla osób z niepełnosprawnościami, bowiem dzięki zastosowaniu kilku specjalnych detali, zakładanie ich nie sprawia im żadnego problemu. 

W swojej ofercie marka Funwear posiada m.in. spodnie, t-shirty, wzorzyste bluzy, a także kominy na głowę. Więcej informacji na temat brandu znajduje się na jej stronie.

PS

W ubiegłym roku Tommy Hilfiger zaprezentował najnowszą odsłonę kolekcji „Adaptive”, którą projektant stworzył z myślą o niepełnosprawnych. Nowa linia ubrań pełna jest detali, które usprawniają ubieranie się osobom z niepełnosprawnościami.

PS2

We współpracy z organizacjami Milbat i Access Israel, w marcu 2019 roku IKEA zaprezentowała projekt „ThisAbles”, w ramach którego stworzono linię produktów przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych.

PS3

Leżę i Pracuję to agencja marketingowa, która zatrudnia osoby sparaliżowane. Powstała w 2015 roku, a obecnie zatrudnia 13 osób. Misją firmy jest nie tyle oferowanie pracy osobom sparaliżowanym, co przełamywanie stereotypów i barier na całym rynku pracy dla niepełnosprawnych. Zachęcamy do przeczytania wywiadu z CEO agencji, Majką Lipiak.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułTarnobrzeg. 35 policjantów szukało zaginionej staruszki
Następny artykułNa miłość do zwierząt patrzymy jak na miłość między ludźmi. A to nie to samo uczucie