A A+ A++

Łódzki oddział Narodowego Funduszu Zdrowia ogłosił konkurs ofert na leczenie szpitalne w zakresie położnictwa i ginekologii dla regionu opoczyńskiego. Jak podkreśla starosta Marcin Baranowski na tę dobra wiadomość czekali wszyscy.

” Oddział ginekologiczno-położniczo-noworodkowy w opoczyńskim szpitalu funkcjonował bez kontraktu przez rok. Teraz to się zmieni. Kontrakt ma obowiązywać od 1 kwietnia 2021 roku do 31 marca 2026 roku. Dziękuje wszystkim, którzy zabiegali o to, by ten konkurs w końcu został ogłoszony. Podziękowania kierował szczególnie w kierunku posła Roberta Telusa. To on bowiem, od kilku miesięcy starał się o to, by zapewnić finansowanie dla opoczyńskiej porodówki. ” – zaznaczył starosta Marcin Baranowski.

To jednak nie koniec dobrych wieści. Otwarcie kolejnego konkursu, tym razem z zakresu neonatologii sprawi, opoczyńskie noworodki i oczywiście ich rodzice będą miały zabezpieczoną fachową pomoc. Konkurs został ogłoszony na analogiczny okres jak w przypadku porodówki. Potwierdza to Dagmara Junknikiel-Rosiak – p.o. Dyrektora Szpitala Powiatowego im. E. Biernackiego w Opocznie:

‘ Chciałabym uspokoić nasze pacjentki mówiąc że oprócz konkursu dla Oddziału Ginekologiczno-Położniczo-Noworodkowego został ogłoszony także konkurs na opiekę nad nowonarodzonymi dziećmi, czyli na neonatologię. Na ten sam okres i ten sam zakres usług, który dotyczył porodówki. Nasze nowonarodzone dzieci będą więc pod stałą i dobrą naszych lekarzy pediatrów i położnych. ” – mówi Dagmara Junknikiel-Rosiak – p.o. Dyrektora Szpitala Powiatowego im. E. Biernackiego w Opocznie.

źródło : Radio Plus/ Mazopolska.pl

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułBędą dodatkowe dostawy szczepionek? “Trwają negocjacje”
Następny artykułStan zdrowia psychicznego polskich uczniów z perspektywy nauczycieli