W trosce o zdrowie mieszkańców i pracowników oraz w związku z obowiązującym w Polsce stanem epidemii, Urząd Miasta Rybnika do 17 stycznia będzie nadal funkcjonował w ograniczonym zakresie.
Od stycznia Urząd Miasta Rybnika wraca do tradycyjnych godzin funkcjonowania i będzie czynny w następujących w godzinach:
Zobacz także
poniedziałek – środa: 7.30 – 15.30
czwartek: 7.30 – 18.00
piątek: 7.30 – 13.00
Urząd Stanu Cywilnego będzie czynny od poniedziałku do soboty w godzinach: 7.30 -15.30.
W urzędzie miasta wyłączona jest bezpośrednia obsługa klientów. Wyjątkiem są sytuacje, w których zapewnianie pomocy klientom jest niezbędne, w szczególności w zakresie załatwienia spraw dotyczących:
– ewidencji ludności i dowodów osobistych;
– pomocy społecznej;
– świadczenia usług komunalnych;
– wydawania praw jazdy, dowodów rejestracyjnych i innych dokumentów komunikacyjnych;
– budownictwa oraz planowania i zagospodarowania przestrzennego;
– ochrony środowiska
– korzystania z wód, w zakresie zgody wodnoprawnej wydawanej na podstawie ustawy Prawo wodne
– infrastruktury telekomunikacyjnej.
Osobiste załatwienie sprawy w urzędzie możliwe jest po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu z pracownikiem danego wydziału czy biura! (numery telefonów podajemy poniżej, można je również znaleźć w BIP)
Dodatkowe informacje:
– Urząd Stanu Cywilnego realizuje sprawy z zakresu rejestracji stanu cywilnego.
– Klienci mogą również umawiać wizyty za pośrednictwem elektronicznego (kolejkowego) systemu rezerwacji terminów.
– W pozostałym zakresie kontakt klientów z pracownikami Urzędu następuje wyłącznie telefonicznie lub mailowo w godzinach pracy Urzędu. Wykaz numerów telefonów oraz adresów mailowych dostępny jest w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta w zakładce magistrat.
– Klienci mogą przysłać korespondencję pocztą tradycyjną, faksem, e-mailem lub za pośrednictwem SEKAP lub EPUAP.
– Przy wejściu do budynku od ulicy Miejskiej ustawiona jest „skrzynka podawcza”, do której klienci mogą składać dokumenty lub informacje (bez potwierdzenia złożenia dokumentu) z prośbą o kontakt w prowadzonej przez Urząd sprawie.
– Kasy w budynkach Urzędu będą zamknięte. Opłat należy dokonywać przelewem.
– Zawieszona zostaje możliwość osobistego składania skarg i wniosków.
Zachęcamy, by kontaktować się z poszczególnymi wydziałami:
Wydział Komunikacji
32 43 92 062, 32 43 92 072, 32 43 92 076, 32 43 92 092, 32 43 92 093, 32 43 92 254
[email protected]
Wydział Spraw Obywatelskich
32 43 92 161
[email protected]
Wydział Polityki Społecznej
32 43 92 007
[email protected]
Wydział Podatków
32 43 92 150
[email protected]
Urząd Stanu Cywilnego
32 42 23 210
[email protected]
Biuro Działalności Gospodarczej
32 43 92 195, 32 43 92 165
[email protected]
Wydział Ekologii
32 43 92 012
[email protected]
Wydział Mienia
32 43 92 028
[email protected]
Wydział Architektury
32 43 92 059
[email protected]
Wydział Zamówień Publicznych
32 43 92 302
[email protected]
Wydział Geodezji i Kartografii
32 43 92 384
[email protected]
Wydział Organizacyjny
32 43 92 219
[email protected]
Wydział Zarządzania Kryzysowego i Ochrony Ludności
32 43 92 327
[email protected]
Kontakt do centrali Urzędu Miasta Rybnika:
tel. (+48) 32 439 20 00
[email protected]
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS