Doładowany silnik znany z Kawasaki Ninja H2 to prawdziwe wydarzenie w świecie motocykli. W przypadku drogowej maszyny jego moc to 231 KM, a w wersji torowej nawet 310 KM. Choć takie parametry kojarzą się oczywiście z supersportowymi maszynami, to Kawasaki ma szerszą ofertę z dwoma 200-konnami wersjami – nakedem Z H2 i modelem sportowo-turystycznym Ninja H2 SX. W praktyce są to bardzo zbliżone maszyny, ale możliwe już niedługo w ofercie pojawi się motocykl oznaczony H2, kierowcy do zupełnie innych klientów.
Powtarzane coraz częściej plotki mówią o tym, że Kawasaki opracowuje model Eliminator H2. I tu już nazwa wiele zdradza – Eliminator to była linia modeli cruiserów japońskiej marki. Teraz ma powrócić z doładowanym i piekielnie mocnym jak na ten segment silnikiem. Cruisery kojarzą się raczej z dużymi widlastymi dwucylindrowcami o charakterystycznym dźwięku i dużym momencie obrotowym. W przypadku doładowanej czterocylindrowej litrowej rzędówki będzie inaczej, choć na to drugie można liczyć.
Istnieje spore prawdopodobieństwo, że silnik zamontowany w Kawasaki Eliminatorze H2 będzie miał znacząco zmienioną charakterystykę. Oznacza to, że moc może być jeszcze niższa niż 200 KM, ale przebieg jej oraz momentu obrotowego bardziej równomierny, dostosowany do charakteru cruisera.
Japońska prasa motocyklowa właśnie poinformowała, że Kawasaki Eliminator H2 już ma być na ostatnich etapach powstawania i może zadebiutować w 2021 r. Pokazali też swój pomysł na wygląd tego motocykla. Co bardzo prawdopodobne, rama pozostanie taka sama jak w pozostałych modelach, ale przednie zawieszenie zostanie mocniej pochylone, a tył wydłużony. Jeśli faktycznie taki motocykl powstanie, to można być pewnym, że Kawasaki Eliminator H2 będzie jedyny w swoim rodzaju i to nie tylko ze względu na napęd.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS