Od 17 listopada br. w całej Polsce funkcjonuje nowa usługa „Umów wizytę w urzędzie skarbowym”. Jak nowa usługa funkcjonuje w Urzędzie Skarbowym w Starachowicach?
– W ciągu niespełna trzech tygodni działania usługi zauważyliśmy, że przeważająca formą umawiania wizyt jest kontakt, telefoniczny i bezpośredni (98%). I tak jak w przypadku telefonicznej rezerwacji wizyt nie musimy przyjeżdżać do urzędu i nie narażamy się na stanie w kolejce, to już w przypadku bezpośredniego kontaktu w punkcie rezerwacji wizyt, istnieje ryzyko, że będziemy stać w kolejce do rezerwacji, a następnie oczekiwać na zwolnienie się miejsca w obsłudze konkretnej sprawy – mówi naczelnik Urzędu Skarbowego w Starachowicach, Paweł Dulewicz.
Wygodnym, szybkim i bezpiecznym – szczególnie w obecnej sytuacji epidemicznej, sposobem jest rezerwacja wizyty przez Internet. W tym celu korzystamy z elektronicznego formularza dostępnego na stronie http://www.podatki.gov.pl
W formularzu online:
- wybieramy właściwy urząd i sprawę, którą chcemy załatwić,
2. wybieramy datę i godzinę wizyty,
3. podajemy swoje dane,
4. potwierdzenie terminu wizyty otrzymamy na podany adres e-mail,
5. w umówionym terminie przychodzimy do urzędu. konkretne stanowisko/pokój.
Przez formularz online możemy umówić wizytę, której termin przypada w ciągu najbliższych 14 dni.
– Ze względu na sytuację epidemiczną do urzędu umawiajmy się tylko, jeśli jest to niezbędne, a wizytę zarezerwujmy przez Internet lub telefonicznie, zachęcam też do dalszego korzystania z dotychczasowych zdalnych form załatwiania spraw w urzędach skarbowych, dostępnych przez strony podatki.gov.pl oraz biznes.gov.pl – dodaje naczelnik. – Więcej informacji podatkowych i celnych znajdziemy na stronach internetowych poszczególnych izb administracji skarbowych i urzędów skarbowych oraz telefonicznie na infolinii Krajowej Informacji Skarbowej.
/komunikat prasowy Urzędu Skarbowego w Starachowicach/
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS