A A+ A++

Nowy Ducati Monster okazał się pojazdem rewolucyjnym. Niestety, dla wielu zbyt rewolucyjnym. Ceną za świetne osiągi i prowadzenie jest odejście od kratownicowej ramy tak dla niego charakterystycznej, że stała się wręcz tożsama z legendą Monstera.

Po prezentacji najnowszego modelu podniosły się głosy, że Monster przypomina MV Agustę, że się skończył, itp. Mimo że uwielbiałem kratownicowe ramy Ducati, faktem jest, że nowy element nośny jest dużo lżejszy, co poprawia osiągi, zwrotność czy hamowanie. Motocykl z mniejszą masą, a do tego scentralizowaną łatwiej wyważyć co wpłynie zbawiennie na prowadzenie. Niestety, dla wielu nie ma to żadnego znaczenia a elementem, który ich przyciągał do zakupu Monstera była właśnie stylistyka z kratownicową ramą.

NAS Analytics TAG

Kar Lee z kardesign koncept przedstawił wizualizację, jak powinien wyglądać nowy Monster. Naszym zdaniem render wydaje się zaskakująco apetyczny, kto wie, czy któryś z zachodnich “tunerów” nie pokusi się o rozpoczęcie produkcji ram i zbiorników podobnych, jak na poniższej grafice…

A tak swoją drogą, człowiek z czasem akceptuje wszelkie nowości: pamiętacie, że BMW R1200 GS z normalnymi kierunkowskazami miał wykończyć model, Harley-Davidson V-Rod miał spowodować upadek Harleya a Ducati po odejściu od suchych sprzęgieł miało już nie być “prawdziwym” Ducati. Osobiście nie demonizowałbym nowej ramy w Monsterze…

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł“Kardio, siłownia i boks”. Żużlowcy już trenują [WIDEO]
Następny artykułWiceprezydent Katowic w sprawie oznakowania ulic i budynków: Być może posłuchamy fachowców, być może nie