Pierwsze ciężarówki z odpadami wyjechały już z terenu byłej rafinerii, a ponieważ proces osób odpowiedzialnych za składowanie w naszym mieście toksycznych substancji nadal trwa, to na gorlicki magistrat spadła odpowiedzialność wywiezienia ich z terenu Glimaru.
REKLAMA
Około 5 tysięcy ton niebezpiecznych odpadów i blisko 50 milionów złotych za ich wywiezienie i utylizację – tyle trzeba będzie zapłacić firmie, a właściwie konsorcjum firm Mo-Bruk i Sarpi, które zostały wyłonione w drodze przetargu do realizacji tego zadania.
Dokładnie chodzi o 48 milionów 870 tysięcy złotych, z czego 40 milionów 208 tysięcy złotych zostanie pokryte w ramach dotacji udzielonej na wniosek miasta przez zarząd Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Pozostała część tej kwoty pokryje pożyczka z Wojew … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS