W związku z pogarszającą się sytuacją epidemiczną Wydział Ewidencji Pojazdów i Kierowców UMK zwraca się z prośbą o ograniczenie załatwiania spraw tylko do tych niezbędnych. Od 28 października wydział prowadzi obsługę w pełnym zakresie spraw, ale zawiesza bezpośrednią obsługę w celu złożenia wniosku.
Od 28 października dokumenty do wydziału można składać drogą elektroniczną za pośrednictwem esp.pwpw.pl lub przez obywatel.gov.pl w zależności od rodzaju sprawy, do urn wystawionych we wszystkich oddziałach wydziału, za pośrednictwem poczty, lub przez paczkomaty. O załatwieniu sprawy i dalszym sposobie postępowania, wydział będzie informować telefonicznie lub drogą e-mail, dlatego wnioskodawcy proszeni są o udostępnienie kontaktów do siebie na składanych wnioskach.
- Zawieszona do odwołania zostaje rezerwacja wizyt po to, by złożyć wniosek o załatwienie danej sprawy.
- Utrzymana zostaje rezerwacja wizyt po to, aby odebrać osobiście dokumenty kończące sprawę wnioskodawcy. Prosimy o rezerwowanie wizyt przez stronę internetową: umawianiewizyt.um.krakow.pl.
- Ponadto przypominamy, że:
- sprzedaż lub zakup samochodu zarejestrowanego w kraju należy zgłosić w terminie 180 dni od daty transakcji,
- pojazd sprowadzony z zagranicy (z kraju członkowskiego UE) należy zarejestrować w terminie 180 dni od daty sprowadzenia;
- pozwolenia czasowe, których termin ważności upłynął po 12 marca 2020 roku zachowują ważność na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w okresie do 14 dni od dnia odwołania stanu zagrożenia epidemicznego lub stanu epidemii.
Za utrudnienia przepraszamy i prosimy, by sprawy, które nie są niezbędne do załatwienia, odroczyć na późniejszy czas.
Informacja telefoniczna dostępna jest w godzinach 7.40-15.30 pod numerem: 12 616 91 09.
pokaż metkę
Osoba publikująca: Tomasz Róg
Podmiot publikujący: Wydział Komunikacji Społecznej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS