Ze względu na obowiązującą sytuację epidemiczną w powiecie wieluńskim uprzejmie informujemy, że od dnia 14 października 2020 roku do odwołania Urząd Miejski w Wieluniu – na podstawie zarządzenia nr 151/20 Burmistrza Wielunia z dnia 13 października 2020 roku – pracuje w godzinach od 7.00 do 17.00, z przerwą w godz. 12.00 – 12.15.
Reorganizacja godzin urzędowania spowodowana jest wprowadzeniem zmianowego systemu pracy w urzędzie.
Jednocześnie informujemy, że jeżeli nie ma konieczności osobistego pojawienia się w Urzędzie Miejskim w Wieluniu, sprawy urzędowe można załatwiać za pomocą:
1) Skrzynki Podawczej Urzędu Miejskiego w Wieluniu na platformie ePUAP, adres elektroniczny /um_wielun/skrytka
2) Poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
3) Kontaktu telefonicznego – wykaz wydziałów i numery telefonów dostępne są na stronach: www.bip.um.wielun lub www.um.wielun.pl
Prosimy o wybranie dogodnej i bezpiecznej dla Państwa formy kontaktu.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS