A A+ A++

Zarząd INTERSPORT Polska S.A. z siedzibą w Cholerzynie (“Spółka”) informuje, że w II kwartale roku obrotowego 2020/2021 trwającego od 1 lipca do 30 września 2020 r., Spółka odnotowała łączne przychody netto ze sprzedaży w wysokości 46.680 tys. zł, czyli o 17,0% niższe w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku (było: 56.219 tys. zł). Dynamika obrotów za pośrednictwem kanału eCommerce wzrosła w tym okresie o 48 % i stanowiła 8,6 % udziału w ogólnej sprzedaży detalicznej.

Na bazie porównywalnych sklepów tj. w ujęciu LFL w II kwartale roku obrotowego 2020/2021:

• traffic (ilość wizyt klientów w sklepach) spadł o 27% r/r,

• obroty netto były niższe o 21 % w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku i wyniosły 30 526 tys. zł,

• Spółka poprawiła marżę procentową o ok.1 p.p.

Główne wzrosty sprzedaży odnotowano w kategoriach: rowery, łyżworolki i hulajnogi, turystyka tekstylia, zaś największe spadki w kategorii: pływanie, piłka nożna, torby i plecaki.

Narastająco w okresie od 1 kwietnia do 30 września 2020 r. Spółka osiągnęła łączne przychody netto ze sprzedaży w wysokości 81.913 tys. zł, czyli o 22,3% niższe w stosunku do analogicznego okresu (było: 105.484 tys. zł). Dynamika sprzedaży za pośrednictwem kanału eCommerce wzrosła w tym okresie o 80% i stanowiła 13,5 % udziału w ogólnej sprzedaży detalicznej.

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKoronawirus w Capitolu. Odwołane spektakle i Przegląd Piosenki Aktorskiej
Następny artykułGhost of Tsushima: Legends zadebiutuje w październiku! Sony pokazuje wielką aktualizację