Pomysł związany z rewolucyjnym programem “Maledives Border Miles” został zaprezentowany podczas specjalnej ceremonii z okazji Światowego Dnia Turystyki. Urlopowicze będą mogli w ramach programu zdobyć aż trzy stopnie lojalnościowe.
Pierwszy z nich, czyli brązowy to Aida, srebrny – Antara i złoty – Abaarana. Im częstsze i dłuższe pobyty na Malediwach turyści będą realizować, tym więcej punktów będzie trafiało na ich konta. Specjalnie nagradzane będą także wyjątkowe okazje, jak np. miesiąc miodowy, rocznica ślubu czy urodziny.
– To program, który zwiększy popularnośćMalediwów jako kierunku turystycznego i zapewni ścieżkę do większych możliwości marketingowych i reklamowych. Poza tym myślę, że to jeszcze bardziej zwiększy popularność zdobytą na kluczowych rynkach turystyki na Malediwach – zapowiedział Thoyyib Mohamed, dyrektor zarządzający Maldives Marketing and Public Relations Corporation, która odpowiada za pomysł.
Szczegóły związane z programem nie są jeszcze znane, podobnie jak korzyści, które będą przysługiwać turystom o największych zasługach. Program ma wystartować już 1 grudnia tego roku. Obecnie od osób podróżujących na Malediwy wymaga się negatywnego wyniku testu na koronawirusa, przeprowadzonego najpóźniej 72 godziny przed wylotem.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS