A A+ A++

Bluerank w programie Facebook Marketing Partners for Agencies

Facebook rozpoczyna współpracę z kluczowymi agencjami w Polsce w ramach programu Facebook Marketing Partners for Agencies. Wśród firm, które otrzymały status oficjalnego partnera znalazł się Bluerank, gdzie zespół Social Ads realizuje kampanie reklamowe dla takich klientów jak Unilever, Promedica24, Rainbow czy Mall.pl. Z programu skorzystają także klienci Bluerank, którzy będą mogli liczyć na szerokie wsparcie specjalistów Facebooka.

Program Facebook Marketing Partners for Agencies jest dedykowany agencjom, które są ekspertami w dostarczaniu rozwiązań na platformach Facebooka oraz oferują strategiczne podejście i wiedzę na temat wszelkich aspektów związanych z zarządzaniem kampaniami reklamowymi. Program zapewnia jeszcze lepszy i szerszy dostęp do narzędzi, zasobów i edukacji, zarówno dla partnerów jak i ich klientów.

Aby przystąpić do programu i otrzymać status Facebook Marketing Partner, agencje musiały wykazać się wysokimi wynikami realizowanych kampanii, jakością projektów czy odpowiednim portfolio klientów.

Z Facebookiem blisko współpracujemy od kilku lat. Przyznany certyfikat jest potwierdzeniem jakości i doświadczenia, które na co dzień oferujemy naszym partnerom. Udział w programie jest dla nas szansą na dalszy rozwój obszaru Social Ads, który dzięki wsparciu Facebooka będzie mógł oferować naszym partnerom jeszcze lepsze rozwiązania reklamowe i zwiększać ich skuteczność –mówi Maciej Gałecki, CEO Bluerank.

Od ponad czterech lat siedmioosobowy zespół Social Ads Bluerank realizuje kampanie reklamowe, w pełni wykorzystując możliwości biznesowe platformy. Projekt zrealizowany dla Promedica24, Facebook prezentuje na swojej stronie jako przykład success stories.

Cały zespół intensywnie przygotowywał się do udziału w programie. Wszyscy specjaliści posiadają certyfikaty Facebooka, potwierdzające ich specjalistyczną wiedzą na temat platformy. Jesteśmy na bieżąco z wprowadzanymi nowościami, tak aby móc je później wdrażać u naszych klientów –dodaje Justyna Burchard, Social Ads Team Lead, Bluerank

Dział Social Ads realizuje kampanie płatne także na innych platformach społecznościowych, takich jak LinkedIn, Twitter czy TikTok.

Listę agencji, które otrzymały status Facebook Marketing Partner znaleźć można na stronie:

Facebook Partner Directory: Find Marketing Experts by Industry | Facebook for Business

Zobacz też:

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułZapłacą im jak za 5 dni pracy, choć będą pracować 4 dni
Następny artykułWłochy: w nowym roku szkolnym jednoosobowe ławki w klasach