A A+ A++

Zgodę na tę drugą wydała właśnie Komisja Europejska, stawiąc jednak pewne warunki. Szczegóły fuzji Obajtek wyjaśniał w “Nowym Dniu z Polsat News”.

Fuzja Lotosu z PKN Orlen. Sprzeciw polityków KO i samorządowców
Fuzja Lotosu z PKN Orlen. Sprzeciw polityków KO i samorządowców

Zobacz również

Jak tłumaczył Obajtek Grupa Lotos stanie się integralną częścią PKN Orlen, ale z pozoru nic się zmieni. Stacje pod logiem obu firm nadal będą w polskim krajobrazie, a nazwa całej spółki także nie ulegnie zmianie. Grupa Lotos będzie w grupie Orlen tak jak wiele innych podmiotów mamy przecież Unipetrol w naszej grupie – tłumaczył prezes.

Jednym z warunków zgody KE na połączenie Lotosu i Orlenu była m.in. konieczność sprzedaży 80 proc. stacji benzynowych należących do Lotosu.

Pewną część stacji musimy położyć w warunkach zaradczych (zobowiązania wynikające z umowy przejęcia – red.). Ale nikt nie powiedział, że będziemy je sprzedawać – przyznał prezes. – Będziemy starać się w pierwszej kolejności, by stacje wymieniać na te w innym regionie. Przecież nie opłaca się mieć stację (Orlenu) koło stacji (Lotosu) – wyjaśniał.

Musi wej … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułOświęcim. Tydzień Kultury Beskidzkiej przenosi się do sieci
Następny artykułMoszczenica. Zdarzenie drogowe z udziałem dwóch pojazdów. AKTUALIZACJA