A A+ A++

7 czerwca, czyli w Międzynarodowy Dzień Seksu, ruszyła kampania marki prezerwatyw Durex. “Bądźcie głośni w łóżku – porozmawiajcie głośno o swoich potrzebach” – zachęca koncern. W ramach kampanii powstał spot, w którym o swoich relacjach opowiadają cztery pary, które są razem w życiu realnym. Wśród nich są Jakub i Dawid – para gejów.

Jak donosi serwis Wirtualne Media, biuro reklamy Telewizji Polskiej odmówiło emisji spotu. Jak uzasadniono decyzję? Nadawca powołał się na ustawę o radiofonii i telewizji. “Audycje lub inne przekazy, zawierające sceny lub treści mogące mieć negatywny wpływ na prawidłowy fizyczny, psychiczny lub moralny rozwój małoletnich, inne niż te, o których mowa w ust. 4, mogą być rozpowszechniane wyłącznie w godzinach od 23 do 6” – opisują Wirtualne Media.

Reklamę, której emisji odmówiło TVP, można zobaczyć w stacjach Polsat oraz TVN.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNabór na członka komisji konkursowej – konkurs ofert w 2020 roku
Następny artykułW fabryce lodów jest już niemal setka zakażonych koronawirusem. “Ludzie się boją, muszę reagować”