A A+ A++

Byłeś w Krakowie ze szkolną wycieczką ładnych parę lat temu? Pamiętasz smak obwarzanka spod Wawelu i chciałbyś sprawdzić, jak zmieniała się panorama miasta z kopca Kraka? A może chcesz spędzić kilka dni pływając kajakiem po Wiśle, przemierzając rowerowe szlaki lub z dala od miejskiego gwaru spacerując po lasach? Zaplanuj pobyt w Krakowie, a poznasz gród Kraka z zupełnie innej strony. Rusza ogólnopolska kampania „Kraków.Nieodkryty”.

Z badania przeprowadzonego pod koniec kwietnia przez Polską Organizację Turystyczną wynika, że aż 87 procent osób planujących swoje wakacje będzie je spędzać w Polsce. Większość deklaruje, że szuka takich miast, w których znajdą zarówno bazę noclegową na wysokim poziomie, zabytki, atrakcyjne wydarzenia kulturalne, jak i przyrodę.

– To dla Krakowa idealna okazja, aby pochwalić się nie tylko, tym z czego słynie, ale i zupełnie nieoczywistym obliczem miasta, bo to nasz niezaprzeczalny atut. Magiczna atmosfera naszego miasta przyciąga turystów jak magnes. Tym razem będziemy zachęcać turystów, aby porzucili utarte szlaki i znane przewodniki i przeszli, przejechali, przepłynęli miasto i spojrzeli na nie z niecodziennej perspektywy – mówi prezydent Jacek Majchrowski.

Ma do tego zachęcić trwająca ogólnopolska kampania „Kraków.Nieodkryty”. W największych miastach w Polsce – w Trójmieście, Wrocławiu, Poznaniu, Łodzi, Szczecinie i Warszawie, pojawią się wielkoformatowe reklamy zapraszające do Krakowa. – Głównym przekazem kampanii jest zaproszenie: przyjedź, a odkryjesz Kraków na nowo – dodaje Monika Chylaszek, dyrektor Wydziału Komunikacji Społecznej Urzędu Miasta Krakowa, który koordynuje wszystkie działania kampanijne.

Miasto będzie widoczne nie tylko w przestrzeniach innych metropolii, ale także w topowych programach telewizyjnych. Ponad pół tysiąca emisji spotów reklamowych pojawi się w telewizji informacyjnej, w kanałach podróżniczych i naukowych. Zaproszenia do Krakowa pojawią się też w lifestylowych czasopismach kobiecych. Kraków będzie obecny oczywiście również w internecie – spoty na YouTube, relacje na Instagramie i Facebooku.

Miasto wspólnie z ogólnopolskim rozgłośniami radiowymi przygotowało konkursy, w których nagrodami będą vouchery na bezpłatne zakwaterowanie w hotelu o wysokim standardzie wraz z wyżywieniem, a także darmowe zwiedzanie miejskich atrakcji.

A komu nie dopisze szczęście w konkursach, ale i tak zdecyduje się przyjechać na minimum jedną noc pod Wawel i zatrzymać się w jednym z krakowskich hoteli, zyska Kartę Turysty. Razem z nią może liczyć na rabaty w restauracjach, hotelach i innych podmiotach, które przystąpiły do tego programu.

Dopełnieniem działań kampanijnych będzie specjalna strona internetowa z katalogiem najbardziej klimatycznych i rozpoznawalnych miejsc w Krakowie – w większości będzie stworzona przez mieszkańców i turystów.

Kampania „Kraków.Nieodkryty” potrwa do końca lipca. Partnerem akcji jest Małopolska Organizacja Turystyczna.

pokaż metkę

Osoba publikująca: Margerita Krasnowolska

Podmiot publikujący: Wydział Komunikacji Społecznej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPowrót wesel. Wodzirejom przepadło nawet 20 tys. zł. Teraz wracają i wymyślają oczepiny na nowo
Następny artykułKreatywność i lego. Startują zapisy na półkolonie z Bricks4Kidz