Model KB4 to drugie po Tesi H2 dziecko mariażu włoskiej Bimoty i Kawasaki. Wyścigówka w stylu retro przechodzi właśnie testy drogowe, w czasie których udało się sfotografować ten motocykl na stacji benzynowej.
Bimota KB4, której premiery rynkowej spodziewamy się na jesieni, napędzana jest czterocylindrowym silnikiem rzędowym, znanym z Kawasaki Z1000 i Ninja 1000SX. Standardowo jednostka ta generuje do 142 KM mocy, w wersji dla Bimoty spodziewany jest jednak dedykowany tuning, który podniesie moc do ok. 150 KM.
Motocykl został zaprojektowany przez znanego designera Bimoty Enrico Borghesana. Będzie utrzymany w klimacie dawnych wyścigówek, oferując jednocześnie zupełnie współczesne osiągi i rozwiązania techniczne, w tym pakiet najnowocześniejszej elektroniki.
Pierwsze zdjęcia Bimoty KB4 zobaczyliśmy kilkanaście dni temu, były one jednak celowo mocno rozmyte. Teraz magazyn Young Machine opublikował zdjęcia motocykla w czasie testów drogowych. Mimo wyjątkowo szpetnego maskującego malowania da się już dostrzec pewne szczegóły, m.in. aluminiowo-stalową ramę, dwustronny aluminiowy wahacz i odwrócony widelec, najprawdopodobniej Ohlins. Do tego “garbaty” zbiornik paliwa i owiewki w stylu retro. Wydech wygląda jak ten z Kawasaki Ninja 1000SX, ale pamiętajmy, że to prototyp i może to być tymczasowe rozwiązanie.
Czekamy na jesienne targi, na których powinniśmy zobaczyć Bimotę KB4 w całej okazałości. Będzie to z pewnością o wiele tańszy model niż Tesi H2, jest to więc mocny kandydat do tytułu króla sprzedaży odrodzonej włoskiej marki.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS