A A+ A++

Ulica Gajowicka ma prawie 2 kilometry i należy do najdłuższych w mieście. Spełnia także rolę ważnego ciągu komunikacyjnego. Jej stan techniczny przez lata ulegał pogorszeniu. W 2017 roku o modernizację Gajowickiej zawnioskowały wspólnie trzy samorządy osiedlowe: Borek, Gajowice i Powstańców Śląskich. Przygotowanie dokumentacji, związanej z przebudową, sfinansowano następnie ze środków Programu Inicjatyw Rad Osiedli.

Punktem wyjścia do konsultacji jest koncepcja przebudowy opracowana przez spółkę Wrocławskie Inwestycje oraz Biuro Zrównoważonej Mobilności Urzędu Miejskiego Wrocławia. Projekt obejmuje lokalizację torowiska wbudowanego w jezdnię oraz dwukierunkową drogę dla rowerów, położoną po zachodniej stronie jezdni. Z jego szczegółami można zapoznać się na stronie konsultacji.

Choć konsultacje „Jak zmienić Gajowicką?” dotyczą pomysłów na przebudowę ulicy Gajowickiej na całej jej długości, to najważniejszy na razie jest odcinek od ul. Zaporoskiej do al. gen. J. Hallera. Został on ujęty w planie inwestycyjnym i w dalszych krokach opracowany ma zostać dla niego projekt budowlany. Odcinek od al. Hallera do ul. Racławickiej (wraz ze skrzyżowaniem) nie został jeszcze objęty planem inwestycyjnym.

Konsultacje realizuje Fundacja na Rzecz Studiów Europejskich we współpracy z Wrocławskim Forum Osiedlowym w ramach zadania publicznego współfinansowanego ze środków gminy Wrocław. Partnerami konsultacji są rady osiedli: Powstańców Śląskich, Gajowice i Borek.

Weź udział w e-spotkaniu

E-SPOTKANIE DLA MIESZKAŃCÓW | 21.05.2020, godz. 17.30 | transmisja na żywo na Facebooku i na stronie konsultacji.

E-SPOTKANIE Z RADAMI OSIEDLI | 26.05.2020, godz. 17.30.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułWirtualna Noc Muzeów 2020!
Następny artykułWięcej pasażerów w autobusach i tramwajach [ Społeczeństwo ]