A A+ A++

#RazemPrzetrwamy to miejsce, w których chcemy zebrać wszystkie wasze małe, średnie i wielkie pomysły na działanie w tym skomplikowanym czasie, na wasze własne, choćby najskromniejsze „tarcze antykryzysowe”. Przeczytaj więcej o akcji.

Nazywam się Inna Yarova. Jesteśmy – z mężem Olegiem – właścicielami sieci kawiarni Dobro&Dobro. Nasza pierwsza kawiarnia, która zaczęła pracę w lutym 2016 roku, ma certyfikat Księgi Rekordów, jako najmniejsza w całej Polsce (6 mkw). Obecnie mamy już 6 kawiarni i ponad 20 podpisanych umów franczyzowych w Krakowie, Wrocławiu, Gdańsku, Kaliszu, Łodzi i Warszawie. Dobro&Dobro to sieć kraftowych kawiarni w Polsce (Warszawa i Wrocław).

W dzisiejszych czasach jest nam ciężko, ale trzymamy cały zespół, zmieniliśmy strategię i nawet otwieramy nowe punkty.

Sprzedaż na wynos

W piątek, trzynastego marca, polski premier wydał oświadczenie w sprawie zamykania granic oraz ograniczeń w pracy. W jednej chwili zapomnieliśmy o naszych planach marketingowych, zebraliśmy zespół szybkiego reagowania i zaczęliśmy działać na tym samym rynku, ale na zupełnie innych zasadach.

Zoptymalizowaliśmy wszystkie wydatki, anulowaliśmy royalty dla naszych franczyzobiorców. Głównym celem było kontynuowanie pracy i zachowanie pełnego składu zespołu.

Zmieniliśmy formaty sprzedaży istniejących produktów. Zaczęliśmy wydawać wszystko wyłącznie na wynos, zmieniliśmy format obsługi. Zaktualizowaliśmy ofertę. Zmieniliśmy menu, dodaliśmy więcej elementów sprzedaży. Uruchomiliśmy nowe kanały. W rekordowym czasie zbudowaliśmy własną dostawę od zera i stworzyliśmy stronę. Podłączyliśmy metody płatności online. Udało nam się szybko pojawić na Glovo, Uber eats, Royal menu, pyszne.pl. Jesteśmy w procesie zaistnienia w serwisie Wolta.

Dostosowaliśmy się do nowych trendów konsumpcyjnych. Teraz kawę robi się raczej w domu, dlatego wprowadziliśmy do sprzedaży zestawy kawy i akcesoriów do jej parzenia. Powstały też pudełka z mrożonymi rogalikami, ciastkami i kawą, żeby przenieść kawiarniane śniadanie do domu. Zaczęliśmy też sprzedawać zestawy z winem i kieliszkami (bo nerwy należy leczyć odpowiednimi kieliszkami).

Aktywność w mediach społecznościowych

W mediach społecznych tworzymy zabawne treści. Na naszym Instagramie prowadzimy koncerty online na żywo z zespołami, które ki … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułEpidemia szaleje, budowlańcy robią swoje
Następny artykuł36. rocznica obrony Krzyża w Miętnem