A A+ A++

Fot. Pixabay.com (CC0 Creative Commons)

Drodzy Pacjenci, Ośrodek Zdrowia w Rząśni przypomina, że nadal działa w systemie teleporad.

Pacjent, który chce uzyskać świadczenie medyczne (porada, wizyta, e-recepta, e-zwolnienie, pilne skierowanie na badania) musi najpierw zarejestrować się telefonicznie w rejestracji Ośrodka (tel. 44 631 – 77 – 77 lub 518 – 516 – 866).

Rejestracja przygotowuje dokumentację medyczną pacjenta i przekazuje ją lekarzowi wraz z numerem kontaktowym pacjenta. Lekarz oddzwania do pacjentów w kolejności zarejestrowania. Każdy z lekarzy w Ośrodku ma swój oddzielny numer telefonu, więc oddzwaniając nie blokuje rejestracji. Jeżeli lekarz uzna, że pacjent powinien zostać zbadany na miejscu – umawiana jest wizyta na konkretną godzinę. Pacjent jest wtedy wyposażany w odpowiednie środki ochrony. Nie ma możliwości wejścia do Ośrodka “z ulicy”, bez uprzedniego umówienia. Ośrodek Zdrowia nie robi wyjątków.

Narażenie na kontakt z COVID-19 personelu medycznego skutkowałoby zamknięciem Ośrodka na okres kwarantanny i pozbawieniem opieki medycznej wszystkich  pacjentów.

Lekarze są dostępni w godzinach 8:00 – 18:00. Średnio udzielają ok. 100 teleporad dziennie, ale są dni kiedy jest ich nawet 150.

W związku z powyższym zarząd prosi  Państwa o wykazanie zrozumienia i dalsze odpowiedzialne współdziałanie.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKonsultacje aktualizacji Gminnego Programu Rewitalizacji
Następny artykułByć albo nie być dla przedsiębiorców [ Gospodarka ]