A A+ A++

Działalność Biur Obsługi Klienta w spółkach komunalnych w związku z sytuacją epidemiologiczną – stan na 19.03.2020 r.   WODKAN Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A. Biura Obsługi Klienta (COK) przy ul. Asnyka 8 czynne w godzinach 9.00-14.00 przy ul. Partyzanckiej 27 NIECZYNNE do odwołania w punkcie na Targowisku przy ul. Witosa (pawilon nr 46) NIECZYNNE do odwołania   Miejski Zakład Komunikacji S.A. Punkty Obsługi Pasażera (POP MZK) przy ul. Lotniczej 30 (MZK) czynne w godzinach 8.00-16.00 w biurze podróży PD Malarczyk na Placu 23 Stycznia 11 czynne w godzinach 10.00-15.00 przy ul. Asnyka 8 (BOK WODKAN) czynne w godzinach 9.00-14.00 przy ul. Partyzanckiej 27 (BOK WODKAN) NIECZYNNE do odwołania   Ostrowski Zakład Ciepłowniczy S.A. Funkcjonuje Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta www.ebok.ozcsa.pl [email protected] tel. 515-046-151 (do godz. 15.00) tel. 515-046-165 (do godz. 15.00) tel. 604-497-301 (do godz. 15.00) tel. 515-046-360 (do godz. 15.00) Całodobowe Pogotowie ciepłownicze: tel. 993 W sprawach nie cierpiących zwłoki i wymagających formy pisemnej możliwa obsługa bezpośrednia (ul. Wysocka 57) po wcześniejszym kontakcie telefonicznym.   Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej „MZGM” Sp. z o.o. Wszelkie sprawy związane ze zgłaszaniem awarii lub funkcjonowaniem budynków są przyjmowane telefonicznie pod numerami telefonów: 62 50 66 261; 62 50 66 262; 62 50 66 260; 62 50 66 242; 62 50 66 239; 62 50 66 232; 62 50 66 265. Po godz. 15.00 i w dni wolne od pracy pod nr telefonów 607 545 955 oraz 607 545 855 Pisma do Spółki MZGM można składać w formie elektronicznej na adres: [email protected] Wnioski interesantów, w sprawach nie cierpiących zwłoki i wymagających formy pisemnej przyjmowane są codziennie od godz. 7:00 do godz. 12:00 w pokoju nr 001 w siedzibie spółki (ul. Kościuszki 14).  Zakład Oczyszczania i Gospodarki Odpadami „MZO” S.A. Obsługa Klientów MZO na miejscu w siedzibie spółki (ul. Staroprzygodzka 138) odbywa się będzie w godzinach od 08.00 do 12.00 tylko w pilnych przypadkach. Kasa w siedzibie spółki, przeznaczona dla podmiotów gospodarczych, jest nieczynna, wszelkie wpłaty należności można dokonywać poprzez konta bankowe: BOŚ SA Oddział Ostrów Wielkopolski 84 1540 1173 2001 4010 5415 0001 ING Bank Śląski SA O/Ostrów Wlkp. nr 95 1050 1201 1000 0090 3095 7030 Można korzystać z:           Z elektronicznego Biura Obsługi Klienta a)       Dział  Sprzedaży  [email protected] b)       Dział Wykonawstwa Usług [email protected] c)       Dział Administracji   [email protected]             Telefonicznego Centrum Obsługi Klienta a)       Dział Sprzedaży   62/7353563 b)       Dział Wykonawstwa Usług  62 733-81-44 c)       Dział Administracji – Sekretariat 62 733-81-30   Targowiska Miejskie S.A. Biuro Obsługi Klienta (ul. Targowa 1) czynne w wyznaczonych godzinach od 11.00 do 13.00. CRK Energia Sp. z o.o. Wdrożono pracę w trybie zdalnym, poza siedzibą spółki. Kontakt w sprawie instalacji fotowoltaicznej możliwy pod numerem telefonu 667 52 83 37, poprzez stronę internetową www.crkenergia.pl lub profil  https://www.facebook.com/CRKEnergia/

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułGrzegorz Zawierucha chwali się popisowym daniem
Następny artykułWrocław: pacjent, który wyskoczył z okna szpitala nie ma koronawirusa