A A+ A++

Nawet mając kilka rachunków w jedynym banku, nie zawsze możemy korzystać z nich w ramach jednej aplikacji. To się jednak będzie zmieniać.

Pan Wojciech jest klientem ING Banku Śląskiego. Ma w nim ROR i konto firmowe swojej spółki jawnej.

– Chciałbym z obu korzystać w ramach jednej aplikacji, ale nie jest to możliwe – mówi. Sam zapytał o to w oddziale. I dostał odpowiedź, że jeden login do bankowości internetowej, tzw. wspólny login do rachunków osobistych i firmowych, bank udostępnia tylko przy jednoosobowej działalności gospodarczej.

Warto sprawdzić: Bankowe nowości i udogodnienia dla mobilnych użytkowników

Jak poinformowała nas Magdalena Ostrowska z biura prasowego ING Banku Śląskiego, jeden login jest dla klientów indywidualnych i jednoosobowych działalności gospodarczych, a w innych przypadkach konieczne jest posiadanie osobnych loginów do rachunków.

Nie jest wykluczone, że to się kiedyś zmieni. W PKO BP do jednego numeru telefonu w aplikacji IKO można mieć przyporządkowane jedno konto w PKO Banku Polskim lub jedno konto w Inteligo.

– Aplikacja nie obsługuje wielu rachunków naraz. Natomiast w przypadku konta wspólnego każdy ze współwłaścicieli może aktywować aplikację IKO do takiego konta; każda z aktywacji musi być zrealizowana na innym numerze telefonu – mówi Piotr Wardziak, ekspert z biura prasowego PKO BP.

Przypomina, że z IKO mogą korzystać osoby, które posiadają konto firmowe Biznes Partner w PKO Banku Polskim lub konto firmowe w Inteligo, przy czym prowadzą jednoosobową działalność gospodarczą lub wykonują wolny zawód.

– W przyszłości rozważamy poszerzenie funkcji IKO do obsługi firm z segmentu małych i średnich przedsiębiorstw – zapowiada Piotr Wardziak.

Także w aplikacji PeoPay klienci Pekao SA nie mają wspólnego dostępu do wszystkich posiadanych rachunków. – Pracujemy nad wdrożeniem takiego rozwiązania – zapowiada biuro prasowe tego banku.

Ale już w Santander Bank Polska klienci mają taką możliwość. – Wystarczy w oddziale lub zdalnie, w zależności od rodzaju posiadanej bankowości internetowej, połączyć numery NIK w jeden i zarządzać w ramach jednego loginu usługami firmowymi i prywatnymi – przełączać się pomiędzy profilami w aplikacji mobilnej i bankowości internetowej – tłumaczy Ewa Krawczyk z biura prasowego Santandera.

Warto sprawdzić: Ta aplikacja bankowa nie potrafi wykonać prostego zadania

Także Michał Czurabski, menedżer zespołu rozw … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułOSP Dąbrowa – “Strażacy ubrani w dobrą energię”
Następny artykułRozmowa z Wójtem Gminy Stara Kiszewa – Marianem Pick