W sam raz przed walentynkami na rynku pojawiła się fejkowa aplikacja Amazon Dating, która umożliwia użytkownikom „kupno” randki.
Za aplikacją Amazon Dating stoi grupa młodych ludzi, która postanowiła wyśmiać format popularnych randkowych portali, takich jak np. Tinder. Z okazji zbliżających się walentynek twórcy stworzyli platformę, na której „zakup” randki, jest tak prosty, jak kupno jakiegokolwiek produktu na stronie Amazon.com
W fejkowej aplikacji randkowej znaleźć można bowiem listę osób, ich zdjęcia, krótkie informacje na ich temat, recenzje, a także tzw. „język miłości”, czyli czego oczekują od spotkania. Podana jest także „cena” tej osoby oraz planowana data „dostawy”. Po złożeniu zamówienia, użytkownik otrzymuje nawet wiadomość, która przypomina prawdziwe potwierdzenie zakupu.
Oczywiście wszystko to jeden, wielki żart. Twórcy Amazon Dating chcą jednocześnie zachęcić wszystkie osoby, które szukają drugiej połówki, by choć na chwilę odłożyły telefony na bok i spróbowały w realnym świecie.
PS
Z okazji tegorocznych walentynek marka H&M połączyła siły z fundacją „Koty z Grochowa”, by zachęcić klientów do „zaadoptowania futrzastej miłości swojego życia”.
PS2
Z okazji zeszłorocznych walentynek Husqvarna ruszyła z własnym serwisem randkowym – Timber. Portal dopasowywał miłośników drzew do najpiękniejszych drzew na całym świecie.
PS3
W ubiegłym roku Samsung zaprezentował nową usługę „Refrigerdating”, dzięki której użytkownicy, robiąc zdjęcie zawartości swojej lodówki, mogli nawiązać kontakt z innymi, którym spodobało się to, co ma się w lodówce.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS