Rosnące zainteresowanie rowerami wodorowymi, konieczność wykorzystywania innowacyjnych technologii w codziennym życiu oraz zwiększone zapotrzebowanie na nowe rozwiązania w transporcie miejskim – to tylko niektóre z wielu powodów, dla których spółka Groclin chce się rozwijać. Teraz producent rowerów wodorowych ogłosił plan przeniesienia produkcji do Polski. Jakie skutki niesie za sobą ta decyzja?
Celem przeniesienia produkcji rowerów wodorowych Groclin na polski rynek jest przede wszystkim skrócenie łańcucha dostaw, zwiększenie efektywności operacyjnej oraz wykorzystanie pozycji Polski jako lidera w produkcji rowerów w Europie. Lokalna produkcja umożliwi firmie większe skupienie się na serwisie i obsłudze posprzedażowej, co przełoży się na pozytywny odbiór marki i wyższą jakość obsługi klienta. Polska jako strategicznie położony kraj z rozwijającym się rynkiem staje się kluczowym miejscem do inwestowania w tę dynamicznie rosnącą branżę.
– Decyzja o przeniesieniu produkcji do Polski jest częścią naszej strategii rozwoju i odpowiedzią na rosnące zainteresowanie rowerami wodorowymi. Polska, jako jedno z kluczowych ogniw europejskiego rynku rowerowego, stwarza ogromne możliwości zarówno dla naszej produkcji, jak i dla inwestorów, którzy będą mogli liczyć na szereg korzyści związanych z naszymi planami inwestycyjnymi – mówi Michał Seidel, CEO Groclin.
Przedstawiciele Groclinu, choć nie podają opinii publicznej konkretnych wyników sprzedażowych, obserwują wzrost zainteresowania rowerami wodorowymi. Technologia ta pozwala łączyć odpowiedzialność z nowoczesnością. W miarę wzrostu świadomości ekologicznej społeczeństwa i powstawaniu miast zorientowanych na rozwiązania przyjazne środowisku, rowery wodorowe stają się alternatywą, która wyróżnia się na tle tradycyjnych rozwiązań transportowych.
Między innymi z tego powodu producent rowerów Groclin chce w przyszłości skupić się na produkcji rowerów cargo oraz pojazdów dostosowanych do potrzeb firm kurierskich, wpływając tym samym na rynek transportu miejskiego i logistyki. Wśród planów spółki pojawia się także wprowadzenie na rynek nowych modeli rowerów wodorowych oraz ciągłe ulepszanie dotychczasowych rozwiązań, przede wszystkim pod kątem wydajności i funkcjonalności.
Rowery wodorowe mają zasięg do 60 km, większą żywotność niż w przypadku baterii litowych i wysoką odporność na skrajne temperatury. Atutem rowerów wodorowych Groclin jest także łatwość wymiany butli wodorowej, pozwalająca na szybkie uzupełnienie paliwa bez konieczności długotrwałego ładowania. Koszty eksploatacji wodoru są niższe niż w przypadku tradycyjnych źródeł energii, co w szerokiej perspektywie niesie za sobą korzyści ekonomiczne.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS