A A+ A++

Tym samym zakończy się przygoda 64-latka w Liberty Media, która rozpoczęła się w 2005 roku. W lutym 2006 został już CEO całej marki i w tej roli wszedł też do świata F1. To właśnie Maffei odegrał jedną z kluczowych ról w przejęciu całej serii przez amerykańską spółkę i późniejszego jej renesansu na rodzimym rynku.

Teraz jednak zdecydował się nie odnawiać wygasającego kontraktu, co oznacza, że w nowym sezonie F1 będzie opiekować się nowy dyrektor generalny. Tymczasowo tę funkcję obejmie prezes Liberty Media, czyli John Malone. Sam Maffei pozostanie zaś w strukturach firmy jako doradca:

“Spędziłem blisko 20 lat na czele Liberty Media. Był to okres niesamowicie satysfakcjonujących, porywających i niekończących się wydarzeń. W związku z dzisiejszymi ogłoszeniami Liberty Media i Liberty Broadband wszystkie nabytki pozyskane za mojej kadencji znajdują się teraz w strukturach, w których udziałowcy mają bardziej bezpośredni wpływ w ich wzroście”, powiedział Maffei.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKoniec “mastektomii profilaktycznej”. Zmiana nazwy i rozszerzenie kryteriów
Następny artykułO zdradzie dowiedziała się z radia. Wszystko zaczęło się dwa lata po ślubie