A A+ A++

O godz. 12:23 bank ING Polska przekazał za pośrednictwem mediów społecznościowych, że “obecnie wszystkie nasze systemy działają już prawidłowo”. “Przepraszamy Was za utrudnienia” – dodano.

Jak przekazał przed godz. 12 w rozmowie z reporterką RMF FM Anną Zakrzewską rzecznik prasowy ING Piotr Utrata, “trwa naprawa usterki”. Wykluczono atak hakerski.

Niedzielna awaria w ING

Do awarii w ING doszło w niedzielę rano. Klienci przez kilkadziesiąt minut nie mogli zalogować się do aplikacji i nieaktywne były niektóre usługi na stronie internetowej, po zalogowaniu.

Mimo awarii można było dokonywać płatności kartą kredytową i kartą debetową.

Informację o problemach z korzystaniem z ING otrzymaliśmy również na Gorącą Linię RMF FM. “Brak możliwości zapłacenia kartą, brak możliwości zalogowania się do aplikacji ING, wyłączona strona do logowania” – napisał pan Piotr.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułRowerem w ciężarówkę
Następny artykułDramatyczna noc.