A A+ A++

Klienci indywidualni Alior Banku zgłaszali problemy z dostępem do bankowości internetowej oraz mobilnej banku. Problem został potwierdzony przez bank w social mediach i na stronie logowania.

Awaria w Alior Banku. Klienci nie mogli korzystać z bankowości internetowej
/ Bankier.pl

„Alior Mobile i Alior Online są obecnie niedostępne. Pracujemy
nad rozwiązaniem problemu. Uważaj na wiadomości wysyłane przez przestępców
nakłaniające do podawania danych lub logowania się na fałszywe strony. Bank
nigdy nie przesyła linków ani nie prosi o zalogowanie się na stronie wskazanej
przez aktywny link. Więcej na stronie internetowej Alior Banku w sekcji Bezpieczeństwo” – z takim komunikatem
mogli spotkać się klienci banku, którzy chcieli w czwartkowe popołudnie wysłać przelew czy sprawdzić historię swojego
rachunku. Plansza z taką informacją wyświetlała się po kliknięciu w button, które
normalnie przekierowuje klientów do strony z logowaniem.

Podobną informację klienci mogli również znaleźć na portalu
społecznościowym Facebook, gdzie bank informował o pracach nad przywróceniem
sprawności systemów. Obecnie problem został rozwiązany i bankowość elektroniczna banku działa już prawidłowo. 

Pierwsze raporty o problemach zgłaszane w serwisie
Downdetector.pl pojawiły się natomiast ok. godz. 12.30.

Downdetector

MDe

Źródło:
Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułWarhammer 40K: Space Marine 2 – uważajcie, bo Henry Cavill też może grać!
Następny artykułWieloletnia tradycja zostaje