A A+ A++

„Rozumiemy, jak ważna jest dostępność i w chwili obecnej aktywnie testujemy rozwiązania, aby wkrótce wyposażyć również samoloty krótkodystansowe w wózki inwalidzkie służące do przemieszczania się po pokładzie” – zapewnił LOT.

Polskie linie lotnicze przekonują też, że ich personel naziemny „zawsze jest gotowy do pomocy pasażerom od odprawy do wejścia na pokład oraz od samolotu do strefy odbioru bagażu”.

Sam Gardner przyznał, że personel pokładowy był uprzejmy i pomagał mu na miarę możliwości. Nie ma jednak wątpliwości, kto zawinił w tej sytuacji. „To nie ich wina, to wina linii lotniczej. Nie będę już latał LOT-em, dopóki nie dołączą do XXI wieku” – dodał w komentarzu na X.

„Głęboko żałujemy niedogodności, jakich … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułJasienica Rosielna. Pomoc finansowa i rzeczowa dla powodzian z gminy Paczków
Następny artykułLegnicki szpital będzie miał nowego szefa. Jest rekomendacja, potrzebna teraz uchwała