„Rozumiemy, jak ważna jest dostępność i w chwili obecnej aktywnie testujemy rozwiązania, aby wkrótce wyposażyć również samoloty krótkodystansowe w wózki inwalidzkie służące do przemieszczania się po pokładzie” – zapewnił LOT.
Polskie linie lotnicze przekonują też, że ich personel naziemny „zawsze jest gotowy do pomocy pasażerom od odprawy do wejścia na pokład oraz od samolotu do strefy odbioru bagażu”.
Sam Gardner przyznał, że personel pokładowy był uprzejmy i pomagał mu na miarę możliwości. Nie ma jednak wątpliwości, kto zawinił w tej sytuacji. „To nie ich wina, to wina linii lotniczej. Nie będę już latał LOT-em, dopóki nie dołączą do XXI wieku” – dodał w komentarzu na X.
„Głęboko żałujemy niedogodności, jakich … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS