A A+ A++

Urząd Miasta Milanówka jeszcze w sierpniu zakończył konsultacje społeczne dotyczące funkcjonowania targowiska miejskiego. W najbliższym czasie odbędzie się spotkanie podsumowujące.

Do 23 sierpnia mieszkańcy Milanówka mogli zgłaszać swoje uwagi i sugestie dotyczące funkcjonowania targowiska miejskiego. 9 września o godz. 16.00 w sali konferencyjnej Urzędu Miasta (ul. Spacerowa 4) odbędzie się spotkanie podsumowujące konsultacje społeczne.

Podczas zebrania będą podjęte tematy zmian organizacyjnych czy modernizacji targowiska, a także powołania Rady ds. Targowiska składającej się z jednego radnego, trzech kupców i dwóch mieszkańców. Podjęty będzie także projekt nowego regulaminu targowiska do uchwalenia przez Radę Miasta oraz propozycje nowych stawek opłaty targowej i dzierżawy.

– Chcemy, aby każdy miał pełną wiedzę na temat planowanych zmian i mógł aktywnie uczestniczyć w procesie podejmowania decyzji dotyczących przyszłości naszego targowiska – podkreślają milanowscy urzędnicy, zachęcając do udziału w spotkaniu.

Byłeś świadkiem wypadku? Stoisz w gigantycznym korku? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie? Poinformuj o tym innych mieszkańców Pruszkowa, Grodziska i okolic. Przesyłaj zdjęcia i informacje do redakcji WPR24.pl na adres e-mail: [email protected] lub SMS i MMS pod nr tel. 600 924 925.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułWinobranie z roku na rok coraz większe? [OPINIA]
Następny artykułCzasy mogą stać się jeszcze bardziej niespokojne. Ekspert: musimy się przygotować