Brak energii, mniej z IT i smartfonów
Spadek przychodów to efekt decyzji, że telekom nie będzie przy obecnych warunkach cenowych pośredniczyć w sprzedaży energii, ale też zastoju w zamówieniach IT oraz wprowadzenia niższych, wymaganych przepisami stawek w hurtowych rozliczeniach międzyoperatorskich. Słabiej niż przed rokiem sprzedawały się też smartfony. Żaden z tych elementów nie powinien być zaskoczeniem dla biur maklerskich.
Firma przekonuje, że jej główny biznes – telekomunikacyjny (z pominięciem efektu cięć stawek hurtowych) rośnie. W końcu czerwca Orange Polska obsługiwał 1,74 mln klientów indywidualnych z pakietami konwergentnymi Orange Love, co oznacza wzrost w kwartał o 20 tys.
Głównym elementem tych pakietów jest szybki przewodowy internet. Liczba abonentów usługi przewodowego dostępu do internetu Orange Polska (bez LTE dla domu) wyniosła w czerwcu 2,23 mln, podczas gdy w marcu 2,21 mln.
Co się sprzedaje w Orange
Z flagowej usługi światłowodowej korzystało 1,45 mln osób, o 56 tys. więcej niż w marcu. 16 tys. nowych użytkowników to efekt przejęć.
Można szacować, że nieco mniej niż połowa nowych abonentów Orange Love kupiła w drugim kwartale … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS