A A+ A++

Strategiczne przejęcie ma na celu wsparcie twórców i zwiększenie zaangażowania użytkowników na różnych platformach.

LOS ANGELES–(BUSINESS WIRE)– Xsolla, globalna firma prowadząca działalność w obszarze handlu grami wideo, informuje o przejęciu, wiodącego dostawcy rozwiązań cyfrowych dla społeczności graczy. Ta strategiczna współpraca ma na celu przekształcenie sposobu interakcji twórców z odbiorcami gier oraz zarządzania transakcjami dokonywanymi na różnych platformach, zapewniając zaawansowaną technologię w celu poprawy doświadczeń zarówno twórcy, jak i gracza.

Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20240718798570/pl/

„Inwestycje w technologie i dostarczanie innowacyjnych rozwiązań przyczyniających się do doświadczenia twórców gier ma kluczowe znaczenie w naszej strategii. Przejęcie LF.Group znacznie wzbogaci nasze zdolności dzięki integracji jej atutów technologicznych w naszej sieci handlowej” – powiedział David Stelzer, prezes Xsolla.

LF.Group dba o wspieranie łączności graczy za pomocą opracowywanych rozwiązań, przede wszystkim zaawansowanej technologii bota w ramach Discord, która ma kluczowe znaczenie dla ogłaszanego przejęcia. Technologia ta usprawnia interakcje i transakcje w społeczności graczy, co wpisuje się w strategię Xsolla, by wspierać twórców i wydawców gier, umożliwiając im skuteczne czerpanie dochodów z opracowywanych materiałów.

„Bardzo cieszymy się z możliwości wzbogacenia Xsolla o naszą technologię i wizję. Razem zamierzamy stworzyć bardziej połączone środowisko gier ułatwiające dokonywanie transakcji i wykraczające poza tradycyjne platformy, by objąć również najpopularniejsze serwisy komunikacyjne, takie jak WhatsApp” – powiedział Aleksiej Mojseenkow, prezez i współzałożyciel LF.Group.

Nawiązana współpraca skoncentruje się na rozwiązaniu handlowym Xsolla znanym jako Xsolla Mall. Ułatwia ono dystrybucję materiałów do gier za pośrednictwem spersonalizowanych sklepów influencerów oraz sklepów działających w modelu D2C. Celem współpracy jest rozszerzenie sieci pozyskiwania influencerów i zwiększenie dystrybucji artykułów wirtualnych i kodów do gier na całym świecie. Na kolejnych etapach integracji obie firmy zamierzają skoncentrować się na doświadczeniu użytkownika końcowego, aby zapewnić skuteczność i łatwość użytkowania opracowanych innowacji.

Więcej informacji na temat przejęcia można znaleźć na stronie: xsolla.pro/lfg.

Xsolla

Xsolla to globalna firma zajmująca się handlem grami wideo, posiadająca solidny i wydajny zestaw narzędzi i usług zaprojektowanych specjalnie dla branży gier wideo. Od założenia w 2005 roku Xsolla pomogła tysiącom twórców i wydawców gier różnej wielkości finansować, promować, uruchamiać i zarabiać na swoich grach na całym świecie i na wielu platformach. Misją Xsolla, innowacyjnego lidera handlu grami, jest rozwiązywanie nieodłącznych problemów związanych z globalną dystrybucją, marketingiem i monetyzacją, aby pomóc naszym partnerom dotrzeć do większej liczby obszarów geograficznych, generować większe przychody i tworzyć relacje z graczami na całym świecie. Firma posiada siedzibę główną i jest zarejestrowana w Los Angeles (Kalifornia) oraz posiada biura w Londynie, Berlinie, Seulu, Pekinie, Kuala Lumpur, Raleigh, Tokio i innych miastach na całym świecie. Xsolla obsługuje główne tytuły gier, takie jak Valve, Twitch, Epic Games, Take-Two, KRAFTON, Nexters, NetEase, Playstudios, Playrix, miHoYo i inne.

Więcej informacji na stronie: xsolla.com.

LF.GROUP

LF.Group opracowuje zestaw narzędzi obejmujący platformę internetową, bota LFG w środowisku Discord oraz aplikację mobilną. Wszystkie te rozwiązania mają jeden cel: zapewnić najprostszy sposób komunikowania się z innymi graczami mającymi podobne umiejętności i zainteresowania. Niezależnie od rodzaju najchętniej wybieranych gier, niektórzy gracze idealnie odpowiadają sobie pod względem stopnia zaawansowania gry i celów, które realizują w jej ramach. Narzędzia LFG uwzględniają wszystkie te kryteria i nie tylko.

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20240718798570/pl/

Źródło: Xsolla

KONTAKT:

Derrick Stembridge Globalny dyrektor ds. Public Relations

Xsolla e-mail: [email protected]

Źródło informacji: Business Wire

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułGlobalna awaria systemów Microsoft dotknęła także sektor zdrowia. Jest komentarz MZ
Następny artykułNadchodzi zmiana w organizacji ruchu w rejonie Placu Wolskiego