A A+ A++
fot.pixabay

Czas na złożenie ofert upływa 2 lipca. Na finansowy zastrzyk ma szansę Raków Częstochowa biorący udział w rozgrywkach polskiej ekstraklasy, podobnie Włókniarz, który może znów przyczynić się do „żużlowej” promocji miasta. Częstochowa pojawia się wówczas w nazwach klubów, na materiałach promocyjnych i jest nieodłącznym elementem wizerunku zawodników.

Sportowcy tym samym podczas gry i zawodów oraz w trakcie publicznych wystąpień przyczyniają się do rozpowszechniania logo naszego miasta.

Czytaj także:

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułStrefa Kibica w Opolu gotowa na Euro 2024
Następny artykułWatykan: rozpoczęto pracę nad dokumentem roboczym przyszłego synodu