rozwiń ›
Toyota inwestuje w Polsce. Nowy biznes rośnie w rekordowym tempie
Toyota w 2019 roku odkryła żyłę złota. Japoński producent kojarzony z technologią hybrydową postanowił zbudować drugi filar swojego biznesu. W Polsce ruszyła pilotażowa budowa struktur nowej marki nazwanej Toyota Professional. Po 5 latach rozwoju funkcjonuje już dziewięć wyspecjalizowanych stacji. Do tego działają odrębne działy aut użytkowych we wszystkich salonach marki.
Jeszcze w tym roku polska sieć Toyota Professional powiększy się o dwa nowe salony, a do 2025 roku powstanie łącznie 16 obiektów. Standardy wypracowane nad Wisłą są powielane w Europie – pierwsze obiekty już uruchomiono w Czechach, Słowacji i na Węgrzech. W 2023 roku padł rekordowy wynik – Toyota sprzedała ponad 140 tys. egz. aut użytkowych (modeli Proace, Proace City oraz Hilux).
Polacy z Toyoty pokazują Europie jak sprzedawać samochody. Oto plan ekspansji
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS