A A+ A++

Polskie Koleje Państwowe SA poinformowały w czwartek, że pasażerowie, którzy zakupią bilet przez internet, będą mogli otrzymać maila lub SMSa z informacją o opóźnieniu pociągu większym niż 5 minut lub o trudnościach na trasie.

Testy nowej usługi rozpoczęły się pod koniec stycznia tego roku. Dostępna jest w internetowym serwisie sprzedaży biletów kolejowych Bilkom. Pasażer, który dokona zakupu w tej aplikacji, otrzyma wiadomość SMS albo maila na podany adres lub numer telefonu.

Jeśli się sprawdzi, to na pewno ułatwi życie wielu pasażerom, którzy często o opóźnieniach dowiadują się dopiero na dworcu, a w ekstremalnych przypadkach na oczekiwaniu spędzają nawet kilka godzin.

“Dzięki takiej usłudze podróżni nie muszą instalować dodatkowych aplikacji, poprzez które przekazywane są informacje o kursowaniu pociągów. Co ważne, poprzez Bilkom można kupować także bilety na połączenia z przesiadkami, obsługiwane przez różnych przewoźników” – czytamy w komunikacie.

Bilkom funkcjonuje zarówno w formie strony internetowej oraz aplikacji mobilnej. W serwisie można kupić bilety na PKP intercity, SKM w Trójmieście, Polregio, Łódzką Kolej Aglomeracyjną, Kolej Wielkopolską oraz Kolej Małopolską. Można też kupić tzw. Wspólny Bilet na podróż realizowaną przez te koleje.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Zobacz też: Nowe trasy, szybsze pociągi. PKP PLK modernizuje linie kolejowe w całej Polsce

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł„Byliśmy, jesteśmy, będziemy”- wystawa w Muzeum Miejskim
Następny artykułOświadczenie Wspólników Spółki Powiatowe Centrum Medyczne w Wołowie z dnia 06.02.2020 r.