Podziel się na Facebooku
Tweet (Ćwierkaj) na Twitterze
Istotna zmiana dla zmotoryzowanych klientów marketu Lidl przy ulicy Kozielskiej. Od niedawna sieć wprowadziła opłaty za korzystanie z parkingu przed sklepem. Zwolnieni z niej są klienci, którzy pozostawiają pojazd na parkingu na czas nie dłuższy niż 1,5 godziny.
Popularna w Polsce sieć posiada trzy markety na terenie Kędzierzyna-Koźla. To sklepy przy ulicy Kozielskiej na Pogorzelcu, alei Jana Pawła II na osiedlu Piastów oraz w Koźlu przy ulicy Gazowej. Od kilku dni zmotoryzowani klienci pierwszego z wymienionych marketów muszą korzystać z parkomatów ustawionych przed sklepem.
Skontaktowaliśmy się z przedstawicielami Lidl Polska, aby dopytać o przyczyny wprowadzenie opłat.
– Zdecydowaliśmy się na to rozwiązanie, ze względu na pojawiające się informacje od klientów dotyczące braku miejsc parkingowych przy naszym obiekcie. Zgodnie z regulaminem postój dla naszych klientów trwający do 1,5 godziny jest bezpłatny. Klienci są zobowiązani do wydrukowania biletu z parkometru i umieszczenia go za przednią szybą pojazdu w widocznym miejscu. Na terenie parkingu znajduje się regulamin informujący o zasadach korzystania z miejsc postojowych – informuje Aleksandra Robaszkiewicz z Lidl Polska.
Zgodnie z regulaminem, właściciele pojazdów korzystający z parkingu zobowiązani są do pobrania biletu i umieszczenia go w widocznym miejscu za przednią szybą pojazdu. Pierwsze 1,5 godziny parkowania jest bezpłatne, za każdą kolejną godzinę naliczana będzie opłata w wysokości 5 złotych. Oplata za brak ważnego biletu wynosi 95 złotych.
Regulamin obowiązuje przez 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu, również w czasie świąt, gdy market jest nieczynny. Jak poinformowała nas przedstawicielka Lidl Polska, obecnie nie jest planowane wprowadzenie podobnych rozwiązań na terenie marketów sieci przy alei Jana Pawła II i ulicy Gazowej.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS