A A+ A++

Telewizja niezmiennie odgrywa istotną rolę w życiu odbiorców, kształtuje nasze spojrzenie na rzeczywistość i wpływa na codzienne życie. Odświeżona oprawa wizualna TVN to nowoczesna odpowiedź na zmieniające się trendy. Punktem wyjścia do zmiany była koncepcja jedności dla procesu tworzenia nowego wizerunku marki. Elementy graficzne zastosowane w nowej oprawie reprezentują połączenie, różnorodność oraz pionierski charakter stacji. Podkreśla ona również rolę TVN jako istotnego medium promującego pozytywne zmiany.

Dział Kreacji i Autopromocji TVN Warner Bros. Discovery w ścisłej współpracy z argentyńską agencją Superestudio podjął zadanie odświeżenia oprawy.

„Przy projektowaniu nowej oprawy musieliśmy pamiętać o jednym kluczowym aspekcie – spójności wizerunku TVN na wszystkich polach. Chcemy, aby nasza marka była atrakcyjna zarówno dla widzów, jak i reklamodawców. Dlatego nowa oprawa graficzna wykracza poza obszar telewizji i obejmuje wszystkie możliwe kanały i formy przekazu. Mamy nadzieję, że widzowie poczują, tak jak my, argentyńskie słońce i optymizm, które wybijają się z nowej identyfikacji wizualnej TVN” – mówi dyrektor działu kreacji TVN Warner Bros. Discovery Piotr Rucki.

W rezultacie powstała oprawa, która jest zarówno świeża, jak i pełna energii. Nowe logo TVN jest minimalistyczne, ale jednocześnie dynamiczne. Idealnie oddaje charakter marki TVN.

„Już na wczesnych etapach projektowania zdaliśmy sobie sprawę, że subtelne zmiany w logo sprawią, że będzie ono bardziej odpowiednie dla marki, ale nie chcieliśmy stracić jego ikoniczności, wpływu i rozpoznawalności na polskim rynku telewizyjnym. Uprościliśmy więc logo, zastępując żółty kolor białym i zmodyfikowaliśmy kolor niebieski, aby znak był bardziej nowoczesny, ale jednocześnie zachował swoje dziedzictwo” – wyjaśnia dyrektor wykonawczy Superestudio Ezequiel Rormoser.

„Cała idea nowej oprawy, opiera się o słowo „United”. Poprzez oprawę graficzną pokazujemy widzom, że TVN jest miejscem spotkań, gdzie różne perspektywy, kultury i idee łączą się w jedno. Logo, typografia, zdjęcia – wszystkie te elementy są ze sobą harmonijnie połączone, tworząc dynamiczne i wielokolorowe layouty. Oprawa oparta jest o zdjęcia gwiazd, ponieważ to one są autorytetami dla wielu widzów, niosą za sobą przekaz” – dodaje dyrektor departamentu kreacji i autopromocji TVN Warner Bros. Discovery Robert Przyszlak.

Poprzez połączenie różnych elementów marki oraz akcentowanie idei wspólnego celu i emocji, Dział Kreacji i Autopromocji TVN Warner Bros. Discovery wraz z Superestudio stworzyli nową tożsamość marki TVN.

Za projekt odpowiadali:

TVN Warner Bros. Discovery

Executive Creative Director: Robert Przyszlak

Executive Creative Director: Piotr Rucki

Producer: Bartosz Malina

Art Director: Bartosz Przepiórkiewicz

Executive Producer: Marcin Bogłowski

Superestudio

Executive Creative Director: Ezequiel Rormoser

Creative Director: Juan Pablo Cionci

Production Director: Ignacio Rojo

Producer: Virginia Palacios

Art Director: Octavio Pollono

Music Composition: Lucas Totino

Executive Producer: Marcos Torres

Executive Producer: Nikki Bentley (Perfect Tribe)

Werner Bros. Discovery Polska

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPrezes URE zatwierdził zmianę taryfy na sprzedaż gazu dla spółki PGNiG OD, cena gazu spadła
Następny artykułNorwid Częstochowa kontra Zaksa dziś (1.03) w HSC. Kibicujemy naszym siatkarzom