Tym samym austriacka marka nie zniknie ze świata F1 mimo najnowszego rebrandingu juniorskiej ekipy Red Bulla. Ta przez ostatnie cztery sezony ścigała się właśnie pod jej nazwą, ale po 2023 roku zdecydowano się na spore roszady organizacyjne, w wyniku czego otrzymała nową tożsamość w postaci Visa Cash App RB Formula One Team.
Dziś z kolei Federacja pochwaliła się nawiązaniem współpracy z AlphaTauri. Potrwa ona co najmniej do sezonu 2026 i firma odzieżowa będzie oczywiście odpowiedzialna za ubiór oficjeli. Co więcej, stała się także oficjalnym partnerem corocznej gali FIA. To pierwsza tego typu umowa w jej historii:
“Od zawsze FIA jest pionierem w wykorzystywaniu technologii oraz innowacji w celu polepszania świata sportów motorowych. Nasza załoga pracuje za kulisami, by zapewnić bezpieczeństwo oraz sukces wszystkim motorsportowym eventom na całym świecie. Współpraca z AlphaTauri wniesie komfort i styl do odzieży oficjeli FIA, a jej innowacyjne podejście i zaangażowanie w modę czynią z niej idealnego do tego partnera”, powiedział Mohammed Ben Sulayem, szef instytucji z Paryża.
Warto wspomnieć, że podobną taką umowę z AlphaTauri w 2022 roku podpisała już sama F1.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS