A A+ A++

W styczniu w Chełmskim Domu Kultury padł frekwencyjny rekord. Na imprezy i seanse filmowe sprzedano prawie 15 tysięcy biletów, z czego więcej niż jedną trzecią na „Akademię Pana Kleksa”.

Dyrekcja i pracownicy ChDK mają powody do radości. Tak wysokiej frekwencji jeszcze nie było. W ciągu zaledwie pierwszego miesiąca tego roku na wszystkie wydarzenia, których organizatorem jest Chełmski Dom Kultury, sprzedano dokładnie 14912 biletów. Najwięcej na seanse kinowe w CKF Zorza.

Największą popularnością cieszył się polski film familijny „Akademia Pana Kleksa”: na 57 seansów sprzedano aż 5847 biletów. Oznacza to, że spośród wszystkich osób, które w styczniu odwiedziły ChDK i „Zorzę”, ponad jedna trzecia przyszła, aby obejrzeć nową wersję „Kleksa” w Tomaszem Kotem w roli głównej.

Na drugim miejscu znalazła się bajka „Wyfrunięci” (1175 biletów/13 seansów), a na trzecim „Fuks 2” (559 biletów/ 6 seansów). (pc)

News will be here

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułZamieszanie w prokuraturze
Następny artykułOsadzeni w Tarnowie o praktykach strażników w zakładzie karnym: “Bili, kopali, grozili, że zgwałcą mnie pałką”