rozwiń ›
Toyota Yaris Cross 130 wjeżdża do Polski. To nowa hybryda 5. generacji
Toyota Yaris Cross to dziś najpopularniejszy w Polsce SUV segmentu B – trzyma w garści ponad 23 proc. rynku. Teraz japoński model doczekał się pierwszej modernizacji, ciekawszych kolorów, bogatszego wyposażenia, cyfrowych nowinek i jednocześnie zyskuje zupełnie nową hybrydę 5. generacji.
Debiutujący Yaris Cross Hybrid 130 dostał pod maskę nową przekładnię, większy i mocniejszy silnik elektryczny plus lepsze oprogramowanie układu sterowania mocą. Producent nie rezygnuje jednak ze starszej wersji napędu. Oto szczegóły i różnice…
Nowa Toyota Yaris Cross to mocniejsza hybryda. Jakie różnice?
Nowa hybryda 1.5 zapewni 132 KM wobec 116 KM dotychczas oferowanego napędu – dodatkowe 16 KM to efekt modyfikacji jednostki sterującej mocą. Wzrost momentu obrotowego też jest solidny, bo aż o 30 proc. ze 141 Nm do 185 Nm! Zastrzyk wzmacniający przełożył się nie tylko na przyspieszenie, ale i na lepszą elastyczność auta, co szczególnie ważne przy wyprzedzaniu.
Toyota Yaris Cross Hybrid 130
/
Toyota
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS