A A+ A++

59-letnia Huhana Iripa i jej córki, 28-letnia Renell i 37-letnia Tere, wybrały się do Tajlandii na wczasy odchudzające. Do Bangkoku kobiety poleciały klasą ekonomiczną linii Thai Airways. Bilety na lot powrotny miały jednak wykupione w klasie biznesowej. Gdy weszły do samolotu personel, widząc, że ich obfite kształty, zmierzył je specjalnymi taśmami. Ostatecznie zostały poinformowane, że nie spełniają wymogów, które są określone w regulaminie przewoźnika i nie mogą zająć swoich miejsc. Kobiety przesadzono do klasy ekonomicznej.

Kobiety poczuły się dyskryminowane. Fot Twitter

59-letnia Iripa powiedziała w rozmowie z „New Zealand Herald”, że sytuacja była dla niej „przerażająca” i podkreśliła, że padła ofiarą dyskryminacji. Kobiety napisały do linii lotniczych skargę. Domagały się w niej zwrotu kosztów przelotu. Linie Thai Airways przeprosiły je za tę sytuację i zaproponowały 450 dolarów, które były różnicą w cenie między biletem w klasie ekonomicznej i w klasie biznes. Flight Center, biuro podróży, które organizowało podróż, oddało natomiast kobietom całkowity koszt przelotu i zapewniło, że zrobi wszystko, aby taka sytuacja się nigdy nie powtórzyła.

Rzecznik Thai Airways International w Nowej Zelandii wytłumaczył, że problem był natury technicznej – wydłużony pas bezpieczeństwa … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułJ.W. CONSTRUCTION HOLDING SA (13/2020) Przyjęcie przez Zarząd Spółki programu emisji obligacji, zawarcie umowy programowej.
Następny artykułCaritas wspiera młodych niepełnosprawnych