Co do ostatnich lat. Od kiedy dołączyłam do Coty w 2020 roku, odnotowaliśmy dwanaście kolejnych kwartalnych wyników finansowych zgodnych z oczekiwaniami lub przekraczających oczekiwania – w dużej mierze dzięki konsekwentnej realizacji wszystkich naszych sześciu strategicznych filarów wzrostu. Współnie z globalnymi zespołami Coty dysponujemy bowiem znaczącym, nadal niewykorzystanym potencjałem w takich obszarach jak najwyższej jakości produkty do pielęgnacji skóry i perfumowania, handel detaliczny oraz działalność na rynkach: chiński i brazylijski.
Czytaj też: W tej branży Polska jest szóstą potęgą w Europie. Eksportujemy nawet do Azji i Afryki
Czasy są trudne, wiele rynków krajowych boryka się z wysoką inflacją. Jak zachowują się konsumenci Coty w różnych re … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS